ppopcoorn

Alla inlägg under maj 2012

!

Av Sara Karlsson - 18 maj 2012 10:48

Follow me HERE.

Är bara sjukt trött på denna bloggen och vill göra en liten omstart. Så har börjat blogga på fotoflickan , den är långt ifrån fixad. Ska ta tag idet någon annan dag.  Kjamd  

Av Sara Karlsson - 15 maj 2012 09:28

Försov mig, så sitter och väntar på nästa buss som går om typ 25 minuter. Wft, är så jävla trött också. Fine somnade 12 ,men har ändå gått upp så sjukt tidigt i flera dagar. Som tur är går vi bara 2 dagar i skolan denna veckan. Pallar inte med bloggen så det blir någon/några veckors vila från den.Återkommer när jag får, om jag får lusten tillbaka.Puss

Av Sara Karlsson - 12 maj 2012 01:21

     

Av Sara Karlsson - 10 maj 2012 20:05

  Konfirmations outfiten, vad tycks?   ( ser tjock ut ju ;o, men linnet & den svartasaken fuckade...)
Ska iaf sätta igång å städa nu , det kommer ta en jävla tid. Men för att det ska gå snabbare, så ska jag slänga ihop en liten lista på spotify.  Ha det!
omg jätte mage & rumpaaaaaaah.

Av Sara Karlsson - 9 maj 2012 18:19

Helt seriöst, är det bara jag som fullkomligt hatar dansa pausa?
Enligt mig är det rena skitmusiken, förstår verkligen inte att man kan sitta och lyssna på den..
För er som inte hört den..

 

Av Sara Karlsson - 8 maj 2012 23:21

 Jag tror jag avbryter min bloggpaus här, och fortsätter igen. Det har varit härligt med lite vila från bloggen, men på något sätt saknar jag att blogga. Har klickat in på bloggplatsen lite då och då, börjat skriva några rader men sedan kommit på att jag faktiskt har bloggpaus. Men nu kör jag på igen, det är faktiskt fucking kul att blogga! 


Anyway, det är ju konfirmation i helgen. En 20 pers kommer och så. Jag har så jävla mycket att göra, det är helt sjukt. Ska städa mitt rum , bada hundar, plugga, klippa& slinga mig + en massa annat. 
hur fan ska jag hinna? 
   jag får göra 50 , 50 imorgon och på torsdag. Önska mig lycka till!
Puss.'

 
 

Av Sara Karlsson - 5 maj 2012 00:16

Bloggpaus.
Känner att det är dags för en liten bloggpaus.
Har annat för mig, tänkte leva livet ett tag och slippa tänka på min blogg.
Sålänge, ha det gött. 

Av Sara Karlsson - 3 maj 2012 21:56

KÄRLEK:
Är du kär just nu? nej
Har du någon kille just nu? nix
Har du dumpat någon? ja
Har du hållt på med någon bara för att? nej.
Vem kramade du senast? mamma
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? haha, nej?


SKOLA:
Är du duktig i skolan? inte för tillfället, tyvärr.
Har du bra betyg? jadå, men kan nog få bättre.
Har du fått göra om ett prov någongång? för många gånger.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? ja!
Sköter du dej i skolan? asså, jadå!
Har du tuggat tuggummi under skoltid? varje dag,
Haft mobilen på lektionstid? ja.
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? jaa.


FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? Ja
Trivs hemma? jajemen!
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? haha, när jag var liten.
Har skrikit och slagit din mamma? ja, skrikit 
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? nej
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? ja
Vem betyder mest för dej i din familj? mina hundar
Du älskar din familj oavsett vad som händer? beror lite på


VÄNNER:
Har du vänner?  ja!
Du brukar vara med? I skolan: det är väldigt olika! 
Vem/vilka var du med sist? paulina & nathalie 
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? klart!
Är det okej att ha kill-kompisar? ja, är väl klart.
Har du pussat någon av dina kompisar? ja.
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? nej?
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? nej, tror inte det. 


FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? ja
Putar med läpparna på kort? neeeej
Använder foundation på läpparna? nej
Dricker alkohol nästan varje helg? nej.
.Har du en typisk fjortisfrisyr? nej,
Ditt hår är knallblont? neej


DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? neej, kan intee vara gladare.
När grät du senast? rätt längesen faktiskt.
Du har gråtit över en kille? ja,
Vem bråkade du senast med? tar inte upp sånt här


ÖVRIGT:
Motto? fast nej
Vilken film kollade du på senast? någon jävla äcklig sak iaf
Senast låten du lyssnade på? fuck you betta, tror jag det var.
Vad drack du senast? vatten.

  smileee 

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards