ppopcoorn

Alla inlägg under januari 2012

ah.

Av Sara Karlsson - 31 januari 2012 22:32

Har inte blogglust just nu , kanske kommer upp inlägg då&då .. men inte hela tiden , varje dag som det gjorde förr. 
Anledning finns, men orkar inte ta upp det här på bloggen. 
/s 

Av Sara Karlsson - 30 januari 2012 03:00

Hårtips ändast för blondiner. 
Jag tipsar verkligen om XL silvershampoo!
Om man är blondin så tycker man oftast att ens hår ser gult ut efter ett tag, det kan ju bero på vattnet när man duschar. Då hjälper XL's silvershampoo  , det gör håret mycket ljusare och friskare. 
Finns att köpa hos frisörer eller bellbox , eller liknande. 

   

Av Sara Karlsson - 30 januari 2012 02:54

Jag tvättade Sarah's hår med silvershampoo (XL's) Det blev en stor förbättring och håret blev mycket friskare,glansigare och även blondare.   
Resultat 
Före:
   
Efter:
   

Av Sara Karlsson - 29 januari 2012 16:36

Chillar med Sarah, vi lyssnar på musik från 50-talet.   Asså , vi har prov imorgon... 
Jaja, nu ska vi köööra vidare .. puss!
   

Av Sara Karlsson - 29 januari 2012 01:11

Av Sara Karlsson - 28 januari 2012 22:44

Var påväg att spela in en film om hur jag tipsar om massa saker, men den filmen blev förjävlig .. så *delete* på en gång typ. Sedan gjorde jag en film om hur man fixar sig till fjortis på två minuter , men när jag skulle förhandsgranska så hörde man bara "amhh tieep såå jah" .. idiotiska skoldator. Så jag bestämde mig för att ta lite oseriösa pics istället. 
Lägg märke till att detta är fullt oseriöst ...!  AJ DON ' T LAJK FJÅRTISSTILEN :*<3333333333
     
 Fuuuu.... min dator är helt dränkt i volympuder. Dags att städa upp allt smink och allt från golvet också. -.-'
 

Av Sara Karlsson - 27 januari 2012 20:46

    
LET IT BURN

Av Sara Karlsson - 27 januari 2012 12:07

Hej!
Mår mycket bättre idag , febern är borta och huvudvärken lika så. Men det känns ändå bäst att ta en extra vilo dag.  Städar mitt rum , eftersom det såg ut som ett bombnedslag! Kaaappoff. Kan ju vara skönt att tvätta alla hundfällar och vädra biabedd'arna också och skura golvet. Har lite att göra med andra ord.  
Kände bara för att uppdatera lite !  Puss 
 
ah,som sagt.  

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards