ppopcoorn

Alla inlägg under mars 2012

Av Sara Karlsson - 31 mars 2012 22:44

Hejhej!
Har inte uppdaterat bloggen sedan onsdags, oppsiee!(A) Har iaf haft fullt upp, i torsdags tog jag gardasilsprutan. Som tur var kändes den ingenting. Och igår så var det skolan och ganska direkt därefter konfan så, hope u understand. konfirmationslägret var nice, hade gärna kunnat stanna någon natt till. Delade rum med de bästa, så allt var helt perfa. 
Imorgon ska ganske jag och kajsa dra in till göteborg en sväng , men vet dock inte än eftersom jag egentligen måste spara mina pengar , skall ju till ullared schnnaartt. Sov gott , puss!

Jag förstår inte hur många egobilder jag tagit egentligen.., ehe.  


Av Sara Karlsson - 28 mars 2012 23:15


Sv: Tack söta du! :)
1: Jag kan göra en video till veckan.

2: Oftast på gina , är helt galen i deras grejor. Men lite klädaffärer jag tipsar om är New yorker , gina tricot , hm , bikbok ,cubus, missäy . Nelly har även en massa söta kläder!

3: Picnik, den sidan funkar kanonbra! Jag kan försöka visa någon dag och filma , låter det som en bra idé?
 
Hoppas svaren hjälpte och kommer hjälpa ;) Kram! 


Av Sara Karlsson - 28 mars 2012 22:02

Åh, jag är så otroligt rädd att jag kommer ta " fel väg" för då är risken att allt rasar igen..
Kanske bara borde ta och följa mitt hjärta och göra det som är bäst för mig , help me anyone? 
-----
Behöve bara skriva det..  
Ska lägga mig å sova nu , behöver få nya krafter. Som synd är så drack jag red bull för inte så längesen , så är aspigg. Skulle kunna sprina flera mil känns det som , waaay.
anyway så ska jag försöka sova , puss! 
 

Mej

Av Sara Karlsson - 28 mars 2012 16:16

 

Av Sara Karlsson - 27 mars 2012 08:51

Mongo från kongo. Kände bara för att slänga in ett inlägg så att folk kan läsa medans jag är i skolan. Ska snart gå ut med hundarna och sedan dra ner till bussen. Tisdagar är min absolut värsta dag , vi har hel hemska lektioner.
So,matte,fysik och tyska? kill me anyone...
Hoppas ni får en bra dag iaf , puss!
    
Och NEJ jag har inte vitt hår , det är solljuset som gör så att det ser ut så! ;)))) 

Av Sara Karlsson - 26 mars 2012 22:05

Tagit en del foton på mig , och då fått en del insperation. Ska fota en massa nu till påsk då jag kanske även sover över med folk och de kan va mina modeller? Behöver massamassamassa bilder som jag kan sitta och redigera , det är liksom min nya hobby. Så är det någon som ställer upp , messa eller något! 
   
Inte nöjd med den bilden , men tänkte bara visa att jag älskar att redigera i väldigt ljusa toner. Det blir så fint då , woop woop!

Av Sara Karlsson - 26 mars 2012 18:37

Måndag: skolan, chilla & plugga.
Tisdag: Skolan, plugga & jogga/cykla.
Onsdag:Skolan, Utvecklingssamtal.
Torsdag: Skolan, gardasil.
Fredag: skolan, läger med konfan. Uppe hela natten med en massa vänner.
Lördag: Va med konfagruppen och ha lektioner osv.?
Söndag: Va med någon mupp, plugga.

jao, trevlig vecka! 
puss 

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards