ppopcoorn

Alla inlägg under mars 2011

Av Sara Karlsson - 31 mars 2011 19:11

Yoo !   
dagen har varit bra, so provet gick *tumme upp*
känndes verkligen helt bra.
La ju in ett blogginlägg på ett recept förut , hade tänkt & prata lite om vad jag tycker om det..
asså jag blev lite besviken måste jag erkänna faktiskt , trodde den skulle vara godare , låter ju så gott med lime liksom !
kanske mer skulle rekomendera att göra den klassiska kladdkakan och hällre ta lime i den isåfall , kan ju kanske skriva receptet på den någon dag på bloggen .

Fredag imorgon så jäkla gött , tumme upp för det med ;3

Just nu ligger jag i min säng och chattar,lyssnar på musik och bloggar lite , ska snart dra och fixa Abbes bur   

Var typ allt jag ville tror jag ?
bloggar mera imorgon ..
Ha det !   
Bara å messa fall någon vill göra något i helgen , ledig alla dagar ,
helgen är ändrad .
aja , Kisses !





Av Sara Karlsson - 31 mars 2011 18:43

RECEPT - lätt limechokladkaka

3 ägg

2 1/2 dl strösocker

1 dl vetemjöl

1/2 tsk bakpulver

3/4 dl kakao

2 tsk vaniljsocker

2 krm salt

250 g kesella lätt

rivet skal av 1 lime


Smörj och bröa en form med löstagbar kant, ca 21 cm i diameter.
Vispa ägg och socker vitt och pösigt. Blanda mjöl , bakpulver , kakao , vaniljsocker och salt och rör ner i blandningen i äggsmeten.
Tillsätt därefter kesella och finrivet limeskal. Häll smeten i formen och grädda i 200 grader i 15-20 minuter beroende på hur kladdig du vill ha kakan.
Låt den svlana .
Garnera gärna med skivad lime och servera med en klick grädde.

        


Av Sara Karlsson - 30 mars 2011 22:42

Hejohå dethär får gå (; Ligger i min säng och bara slappar å bloggar lite,fast med mobil denna gången .Skönt att bara kunnna ta det lungt , dagen har varit okej tillslut iaf.Heyyydåå,<3

TJA

Av Sara Karlsson - 30 mars 2011 17:53

tjao.
Dagen har varit bajs ,asså verkligen konstig typ  
Är rätt så trött på att blogga, känns liksom trist nu mera .. typ,äähööh , måste jag blogga ?!

Kan ju kanske berätta om min vecka lite kort hur den vart och kommer vara ,

Måndag;Vart med Sarah

Tisdag; klippt mig , vart med Sarah

Onsdag;hämtat Mandy , övat läxor/provet

Torsdag ; vet inte , bara säga till ifall någon vill leka :3

Fredag; Hemma ,städa rummet .
Lördag;bada Bella , få gäster

Söndag;Kenneln o trimma Bella

ska bli rätt okej vecka faktiskt , har liksom något att göra varje dag .

So prov imorgon i samhällkunskap , kan det ok men ska öva igenom några gånger ikv , verkligen råplugga.

heh,

Va la typ allt?

Kärleken till Bella är stark , roligare hund finns inte..  

 kastar in en bild på

bella eftersom jag älskar henne så mkt .

  hade


Av Sara Karlsson - 28 mars 2011 21:25

Tja.
kort inlägg eftersom jag redan gjort några idag , lite tröttsamt .
Ny header , tröttnat på den gammla trista blå ,
denna är bara en tillfällig tills jag fixat en bättre men grymt passande bilder och så ;)
Bilderna är från dagen för det kan vara kul med lite nya och så.
tror de va allt typ ?
chharåå .

alla dagar jag är med dig ,mår jag som bäst , jag älskar dig så otroligt mke du betyder allt , alltid du o jag !


Av Sara Karlsson - 28 mars 2011 20:46

JAG ÄLSKAR DEJ

Av Sara Karlsson - 28 mars 2011 18:55

Hej alla blåbärs nosar !
Vart med Sarah idag , svin kul & jätte mysigt verkligen.
Vi sminkade varandra i lite olika färger med ögonskugga ,
och sedan tog vi kort .
Det har varit en mycker värd dag kan jag säga !
+ lite kul faktiskt för vi har haft vikarie varje lektion idag   
Imorgon ska jag nog vara med Sarah igen tror jag kanske , och så ska vi klippa oss.

Vad ska ni göra ikväll då?
SJÄLV : SO ! -.-
buhu , hade gött .
Bilder

                    

                        


tack för dagen bästis <3

Av Sara Karlsson - 27 mars 2011 21:29

Tja   
sitter här och dricker mjär drink ,

då undrar ni vad det är ?!

jag har uppfunnit det sj


Recept :
massor mjölk & bär och lite socker & vaniljsocker .
mixa det ..

Lätt som en plätt..  


bild.

 


Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards