ppopcoorn

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sara Karlsson - 31 oktober 2011 23:23

Som rubriken säger är headern helt fruktansvärd. Men den ska göras om inom kort , kanske redan imorgon ? Who knows..
Nu ska jag lägga mig så hinner inte fixa något bättre , puss sålänge.
/s

Av Sara Karlsson - 31 oktober 2011 20:58


 
 

Av Sara Karlsson - 31 oktober 2011 20:38

Hej , kan börja med att säga att det verkligen har varit en helt underbar helg uppe hos mormor. Vi har hunnit med mycket på bara 3 dagar.Kan berätta vad vi gjorde i ett viedoinlägg imorgon. Så slipper jag skriva så mycket liksom!   
Snart ska jag , mamma och pappa mysa framför tv'en och kolla på "den som dräper".
Men först ska ni faktiskt få lite bilder   
          
Enjoy life , hugs<3

Av Sara Karlsson - 28 oktober 2011 23:05

Hej..! 
Nu sitter jag och webbar med Sarah, som jag gjort i typ två timmar , men om man har kul (jo, vi har kul men det hände en liten sak...) går tiden fort. Vi har ju pratat om imorgon och så , hehe. Lämnar göteborg klockan 10.12 Wie. Och kommer hem måndag 18.52 eller något ?  Dethär blir helt perfekt..
Ska snart duscha , tralalalalaaa!
  
Alltså.., min väska är lite full och jag har inte ens packat allt ? wft. Hihi, byta väska ?
Tror jag kör på det ,   
Puss!

Av Sara Karlsson - 27 oktober 2011 17:58

Bara om ni orkar läsa.
Skolan var seg som vanligt , tråkiga lektioner . Men dagen rullade på rätt okej iallafall!
Men sista lektionen , vilket var gympa. Jag har inte mått så dåligt på jättelänge. Var helt svimfärdig, svättades samtidigt som jag skakade och frös, mådde illa osv..! Anledningen var att jag hade "brist" på näring , hade alltså ätit och druckit för lite .
Mådde så dåligt så jag typ grät , pinsaamt! Så fort jag kom hem åt jag lite , sedan sov. Men nu har jag vilat upp mig igen. Så ska duscha och ut med hundarna.
Tråkigt inlägg , oyess. Fast det har inte hänt så mycker mera än dethär ? :$
ha det bra!

Av Sara Karlsson - 26 oktober 2011 22:24

  
År efter år , halloween... Osv , min kommer iaf bli fett bra iår , den kommer tillbringas hos mormor med bästis! Får se om vi får något godis , annars köper vi mängder på ica , är man ett godismoster så är man.   
Bara för att ... så var detta inlägg nödvändigt. Fast nej!
Hursomh.. får ni ha en helt supermysig fortsatt bra kväll .
Kram ! bara för att  jag saknar dej mormor.

Av Sara Karlsson - 26 oktober 2011 21:16

 
Finns inget bättre än kärleken!

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards