ppopcoorn

Alla inlägg under april 2012

Av Sara Karlsson - 29 april 2012 15:18

   

 
Av Sara Karlsson - 28 april 2012 01:23

Blir lite smått glad när jag klickar in på ppopcoorn för att "påskoj" kolla hur många som gillar min blogg från facebook. Och det vart ju hela 86 stycken,  trodde det typ bara skulle va 5o.. 
Tack underbara ni, love to you♥ 

tycker det även är väldigt kul,för på senaste månaden har man fått en del kommentarer every dag.
Massor med kärlek till er!!
/s  

Av Sara Karlsson - 27 april 2012 22:51

Tja!
Det är så bäst när det är fredag, lycklig.♥ 
Absolut bästa dagen på hela veckan är det! Love,love,love.
Sitter iaf och lyssnar på musik.. å imorgon blirde stan med mamma. Ska kolla efter lite saker, b.la skinnjacka, smycken och jeans. Så tänkte kolla runt lite på nätet nu,
 Det blir nog supernice. 
Efter det så kommer Sarisen och sover här, det blir så mys! Var ju ett tag sedan nu? 
Ha en go´ natt lovely bloggläsare! 

   

Av Sara Karlsson - 27 april 2012 00:33

Hej på er! 
Tänkte göra ett litet åsiktsinlägg om hur jag tycker en bra blogg ska vara.
Jag läser ganska många bloggar just nu, vissa är helt grymma och andra mindre bra.


Jag tycker det är väldigt viktigt med designen på en blogg, den ska vara välkomnande. Det är även viktigt att färgerna ska passa ihop. Det hade ju inte varit så snyggt med lila,rött och gult.. t.ex?
Jag läser inte en text utan bilder, asså bilder i en blogg är bara ett måste. En blogg är helt meningslös utan bilder.


Sättet man skriver på är super viktigt. I en blogg skriver man ju dagligtvis om saker och ting, därför är det härligt att läsa en text med bra flyt i och som inte är hackig. Stor bokstav, pugnt osv.. 
Inte förmycket smaylisar och hjärtan och sånt, allt blir ganska oseriöst då. Jag orkar iaf inte läsa sånt. 
 
Variation är nog det allra viktigaste! Ingen orkar läsa en blogg, där det bara är text,text,text exakt varje dag.
Videor,bilder,åsiktsinlägg,sanningar,tips,tävlinga
r, osv.. 

Det är det jag vill se/höra/läsa osv.. 
Jag har väldigt lätt att älska en blogg som är mycket variation i. Tror även andra också har det?


----------------------------------


Min åsikt, inte din. Därför behöver du inte kommentera över min åsikt, right? 
anyway, 
ha en trevlig natt,puss!


 
 

Av Sara Karlsson - 26 april 2012 22:27

   
Nikon D3100 + Nikkor 16-85

(De övriga bilderna kommer någon gång nästa vecka.) 

Av Sara Karlsson - 26 april 2012 16:02

Kreativ rubrik.
Ah, idag har jag varit på kenneln då. 
Jag vet inte vad jag ska blogga om faktiskt. Känner mig allmänt tråkig.. Kanske ska ta och va med någon?

Right now, ska duscha och värma lite på en pizza..
Ha det gött.
 
 

Av Sara Karlsson - 25 april 2012 23:37

     
Nikon D3100 + Nikkor 16-85 
 

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards