ppopcoorn

Alla inlägg under maj 2011

Av Sara Karlsson - 29 maj 2011 06:59

Morgon !
Ligger i sängen & taggar imför jh i västkustvalpen , ska gå med Festival's Rosamund , en underbar golden retriever tik   
Nu var det ett tag sedan jag och Rosa tävlade , my dog senast , ska träna med henne när vi kommer på plats , nu ska jag fixa mig och så så åker vi 08.30 ..
Lycka till skadar inte   
bilder + fakta har det gått och sånt kommer ikväll .
Puss&kram

Av Sara Karlsson - 28 maj 2011 20:59

hej var i frölunda idag med mamma & mormor , jätte kul ! :)
Tack för det jag fick , här får ni bilder på de nya jh kläderna !
Puss
   

Av Sara Karlsson - 28 maj 2011 10:45

      Hejsan   
Idag ska jag , mamma & mormor till frölunda , det ska bli riktigt mys .
Ska köpa kläder till junior handlingen & ett par skor , ska se om man kan hitta lite våriga kläder liksom .
Sen efter vi har varit där ska jag till kenneln och hämta Rosa , jag ska gå jh imorgon på västkustvalpen .
Igår så kollade jag , mammi & mommo på Wallander , guud vad bra den var , shit vågade knappt se !
Nu är pappa i Norge , han ska vara där en hel vecka , uuuuuuuuuuhhhhhhhh jag kommer sakna han !!   
Ahopp .. äta frukost nu , duscha , ut en lång promis med hundarna & sedan åka .
Puss
bilderna är cp ,på en busig sariis ! :o

Av Sara Karlsson - 26 maj 2011 23:11

Haha nu sitter jag i mitt kök och har fruktstund , bara jag & mina frukter ..
GÖTT .
fast svider i hela ansiktet , mindre gött ..
Ska ta på någon salva och sedan lägga mig .
Mår mycket bättre nu så imorgon blire skolan , thats good .
Längtar verkligen till den 18/6 , det ska bli så grymt kul , grymt sa grisen .
Inga bilder idag , känner inte fört .
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH AJJJJ
nu svider det i hela ansiktet .

Av Sara Karlsson - 26 maj 2011 23:11

Haha nu sitter jag i mitt kök och har fruktstund , bara jag & mina frukter ..
GÖTT .
fast svider i hela ansiktet , mindre gött ..
Ska ta på någon salva och sedan lägga mig .
Mår mycket bättre nu så imorgon blire skolan , thats good .
Längtar verkligen till den 18/6 , det ska bli så grymt kul , grymt sa grisen .
Inga bilder idag , känner inte fört .
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH AJJJJ
nu svider det i hela ansiktet .

Av Sara Karlsson - 25 maj 2011 13:47

Är sjuk idag så är hemma från skolan  , det är mycket segt   
Sitter och dricker te , ska försöka få i mig något att äta , men det är lite svårt för har så ont i halsen .
Det är rätt bra att ha en blogg när man sjuk för att hålla sig lite sysselsatt .
Sitter och kollar inofficiella utställningar , har hittat en som jag kanske ska på , hoppas verkligen det , ska höra med Mamma ikväll .
Puss & kram
  ursäkta bilden , den är ful.
menmen

Av Sara Karlsson - 24 maj 2011 15:57

Tjo !
seeg dag , vi redovisade på so:n idag , gick la sådär .
Börjar nog på att bli förkyld , halsont & så ..
Ska med Sarah & sören till borås idag , det blir mys .
hade gött.

Av Sara Karlsson - 22 maj 2011 19:33

   Förlåt!
gud , jag är verkligen dålig på att uppdatera bloggen och massor , men sitter faktiskt inte så mycket vid datorn längere , är mest ute med hundarna & med kompisar .
Helgen har varit underbar , förutom att Gittan åkte hem idag , det är verkligen ledsamt ,för jag älskar henne så otroligt mycket .
Var på kenneln idag med Tilda , sjukt mysigt ,vi satt & torkade valpar , som tack fick vi mycket fina saker .
Nu ska jag nog göra lite läxor & sedan ut i regnet med hundarna , lix bara leka med dom & ge dom mat ..
Jag kan verkligen inte hålla något jag lovar här på bloggen , tex jag skulle lagt upp bilderna från töllesjö för en vecka sedan , men har det hänt ? Nej
Skäms !
Men tycker inte det är så kul längere , ska försöka , måste bli mera aktiv.
Men vad ska jag blogga om?
ahh , juste ska kanske få världens roligaste sommarjobb ,så är skitlycklig .  
puss så länga .
2 bilder från töllesjö
  

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards