ppopcoorn

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sara Karlsson - 31 augusti 2011 15:38

 Tja! 
Har ingen jättestor blogglust, är supertrött så funderar på att på och lägga mig i en solsäng i trädgården?
normalt.
Ha en trevlig kväll typ, kram.

Av Sara Karlsson - 30 augusti 2011 16:35

  
Modeller: Sarah Svensson & Bella
Fotograf: Sara Karlsson

Av Sara Karlsson - 28 augusti 2011 21:41

Heej!
Är så himla glad, det går verkligen inte att beskriva hur glad jag är, äntligen har jag kvalat till sm, så nu blir det stockholm hundmessa i december.
Har kämpat för dethär mycket länge, och nu äntligen.
Såklart kvalade jag med Floprym Jennifer Lopez "Bella" .
Plaseringen: 1.a Sandra Fäldt , 2.a Filippa Lager , 3.a Malin Dudas , 4.a Sara Karlsson - smkval.
Är nöjd, och tyckte placeringen var mycket rätt idag.! :)
Hursom så ska jag sova nu så alla mina fina bloggläsare får hadet så bra.
Puss        

Av Sara Karlsson - 27 augusti 2011 23:24

Godnatt människor.
Usch , är verkligen jätte trött, så ska lägga mig nu så jag orkar med en dag till i regnet och junior handlingen, orkar inte duscha idag,så får görat imorgonbitti.
Nu ska jag lägga mig annars kommer inte jag orkar med ett skit imorgon.
Bilder och sånt kommer imorgon kväll tror jag, för pappa tar med system kameran.
Det är så sjukt mys för vi åker hela familjen.
wowoop, puss.

Av Sara Karlsson - 27 augusti 2011 19:21

Nämen hejsan!
Idag vart det backamo, vi blev 5:a ( de placerar inte 5:an eftersom de tagit bort den, så om 5:te plats hade vart kvar hade jag kvalat:o)
Är jättenöjd med Mandy, hon rör sig fint och så, bara det att hon inte fattar när jag byter hand och springer men henne på fel sida, hon hoppar liksom fram då.
Imorgon kör vi på igen,men vet ej vilken hund jag ska ta, ska små fixa Bella och Embla , för jag bestämmer hund efter vädret och vem som är piggast imorgon.

Vi ska även köpa en hundbur imorgon , en till bara för att slippa kompost galler...
förmycket hundsnack, i know.
hadet bäst lingon gris.  

Av Sara Karlsson - 26 augusti 2011 22:14

Hejsan.
Nu taggar vi backamo som är imorgon , ska tävla med Disa(papillon) eller Mandy.
Det blir awsume, I think.
Vid 20.00 eller något kom Emelie till mig och frågade om vi skulle träffas , då ringade vi kajsa och Sarah och pratade med dem i 1,5 h utan för Sarihs hus typ.
Såklart var Mandy,Embla och Bella med , så Sarah tränade med Bella och Embla , det ser jättefint ut, bara lite finslip och så.
Men nu ska jag dra och fixa restan ,sedan sleeping.
Have a nice night, hugs.

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards