ppopcoorn

Alla inlägg under juli 2011

Av Sara Karlsson - 29 juli 2011 18:17

Tjaa.
Hundutställning idag, rätt soft faktiskt.
Gick inte vidare och fick ingen placering, som  synd .. men är ju fortfarande nybörjare, så träna blire nu i Ransäter som gäller, önskar mig inte någon placering heller, för de andra som är med och tävlar är sjukt duktiga.
De som blev placerade idag vart ,
1. Lotten Rönquist
2. Wilhelmiina Walldén
3. Sandra Norén
4.Jesper Rydfjäll, sm kval och allt , gratulerar!
Är nöjd med Bella, kunde inte gjort det bättre, men imorgon kör vi på igen så hoppas det går bättre eller nått.
Nä nu ska jag nog dra ner till sjön och bada, eller käka något ..?
Juste, grattis till Myy och Dilmon , Dilmon tog sitt andra cert idag, woowow! :D
Champion iår kanske? ;)
Aja,hade bääääässttt.
  biiild från jh.
Puss

Av Sara Karlsson - 28 juli 2011 10:55

Tjaa alla fina människor!
Sitter nu i köket och ska snart äta frukost,sedan typ åka och lämna Lone, usch dagarna med Lonisen har gått för fort. Kommer sakna henne så sjukt mycket verkligen :(
Börjar bli på bättrings väg ialla fall , så det hissar ni. Och att lämna Lone dissar vi ;P
Bilder på Lone kommer upp när jag kommit hem igen.
26 pers gillar bloggen , wowowo. (Y) GALET STOR KRAM TILL ER!
Nä nu hinner jag inte skriva här mera, ska klä mig och fixa mig..
Jag kan blogga från min mobil så får ni resultaten från junior handlingen ;)
Hade bra alla söta.
<3
..bara för att jag sitter vid mamma's dator och har inga egna bilder här~

Av Sara Karlsson - 27 juli 2011 23:48

Yoo mannen 8D
Nu tagg,tagg taggar vi ransäter och underbara bästa värmland.
Asså shit kommer bli grymt, mega galet kul , och tror ingen fattar hur jävla mycket jag älskar värmland också :o
Ska tävla i junior handling alla tre dagarna(tror jag) , då tävlar jag med Bella kanske möjligt vis Embla en dag, men får se.
Hela husvagnen är full med hundprylar :$pfft.
Så imorgon ska vi åka till karlstad ;) great.
Hinner nog blogga en sista gång imorgon innan vi åker, tror jag men inte säkert.
Nu blire att dra ner till pappa och mysa framför teven eller något :D
Puss sålänge, och om man inte hinner blogga.. ha en sjukt bra vecka..
kommer hem på onsdag ;)<3
bye.   gölligt.

Av Sara Karlsson - 27 juli 2011 00:27

 

Av Sara Karlsson - 27 juli 2011 00:04

När man inte mår bra, är ledsen så är det härligt att ha något fluffigt, mysigt och något som förstår en att krama om.
Bella är perfekt i sådanna stunder, du är den mest underbaraste hund jag träffat<3  

.

Av Sara Karlsson - 25 juli 2011 22:01

att fälla en tår kan betyda mycket.

Av Sara Karlsson - 25 juli 2011 17:00

 

HOLA! :P
vill bara säga att headern är tillfällig, orkade bara inte ha kvar blomman..
Håller på att ladda ned "Justin Bieber-Never say never"
alla tycker den är bra, så varför inte prova att se den själv?:)
Ha en bra eftermiddag,bloggar mera ikväll .
hugs and kisses<3

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards