ppopcoorn

Alla inlägg under april 2011

Av Sara Karlsson - 30 april 2011 17:13

   Hellu .
Bilder från utställninger kommer nog imorgon ,orkar verkligen inte ladda upp idag.
Dagen har vart varm & bra , fast har varit jätte nervös för att ställa Bella ,var ju så längesedan .
Hon Vann iaf sin klass fick excellent & hp , sedan kom hon 2 bästa tik .
På junior handlingen kom vi 2:a , grattis Lippa till 1:a .
Gick med Bella där också , hon var jätteduktig .
Fast det var inte kul , fattade inte ens vem som var domaren , och det gick nog på 2 min -.- som tur kostade det bara 20 kr .
Imorgon ska jag åka till tjolöholm med tilda & thea , ska gå barn & hund med Bella.
Det blir awsome .
Ska vila nu , är sjukt trött & har ont i huvudet .
Hörs imorgon . ses !

Av Sara Karlsson - 29 april 2011 21:41

Hej !
Imorgon är det grästorp utställningen , längtar ihjäl mig ! :o
Det ska bli så sjukt kul , var jätte längesedan jag ställde Bella , så ser fram imot det !
Ska gå barn & hund med Mandy eller Embla ,får se vem som är piggast och vill tävla lite ;)
Kommer inte kunna sluta blogga detta har blivit en vana ..

Vi ska åka hela familjen imorgon  Pappa , Mamma , jag , Embla , Mandy & Bella .
Kläderna kommer bli , En vit skjorta , vita tights , vit/rosa skor .
Temat: Vitt & rosa .
Kommer massa bilder imorgon kväll.
Får sitta & sortera alla 51 000 bilder ;o
heh , hade gött .

  Egobild ;3
<3

Av Sara Karlsson - 28 april 2011 23:36

GODNATT !
  /SARA & KAJSA !
<3

Av Sara Karlsson - 28 april 2011 15:45

Tja ;)
Har inte gjort så mycket idag , ska kanske till kenneln sedan & efter det kommer nog Emelie ,hon ska nog sova hos mig :) (y)
Det blir å flumma & ta kort !
asså har verkligen inget att blogga om , funderar på att lägga ner bloggandet & ta en paus eller så ?
Ska sitta med svenskan nu D:
think it was all?
Tjadå.
 

Av Sara Karlsson - 27 april 2011 21:57

Ett inlägg till för i det förra lät det som mitt liv var ett helvette men det är det inte !
Var på dåligt humör & är trött på personer så ao ,fick bli som det blev .
Vi ska nog åka till Vidablick på klassresa i 9:an med översovning & så , det ska bli ruuligt .
Imorgon så ska jag kanske sova över med någon , får se   
ska ta & lägga mig nu är skittrött , ska ligga & lysna på musik ett tag tror jag .
Om ni vet några bra låtar får ni gärna tipsa mig om dom .
Puss !

  random bild men inlägg utan bild suger , det vet ju alla bloggläsare !
;)

Av Sara Karlsson - 27 april 2011 17:00

Asså fan vad en skoldag kan vara jobbig & vad folk är patetiska -.-
Är så trött på allt & alla just nu , ikäll ska man tillbaka till skolan & snacka om vart klassen ska åka på klassresa i 9:an .
Skulle behöva vara hemma & plugga istället .
om du fortsätter såhär kommer jag gå under ..
Har inget att berätta om dagen förutom att den vart helt värdelös .
hoppas det blir bättre imorgon.
hade gött igelgött.
 

Av Sara Karlsson - 25 april 2011 21:24

 Hej .
Min dator har gått sönder så därför har jag inte bloggat & den stora datorn som är hela familjens suger verkligen , helt super dålig&seg är den .
Har säkert tappat massor med bloggläsare , men pappa har fixat min dator nu tror jag genom att ta bort rubbet på den   
Bilderna klarade sig men fick veta att det var 51 000 bilder , seriöst , här är man riktigt dålig på att sortera .. *se en ängel runt mitt huvud*
Påsklovs veckan har varit tipptopp bra , helt underbar .
Måndag ; sov över med kajsa typ , inte mycket mer .
Tisdag ; Sov över med Paulina , det var verkligen underbart tjejen !
Onsdag ; Var med paulina .
Torsdag ; Var med Sarah i en timme sedan chillat .
Fredag ; Vart hemma & fixat med hundarna , trimmat och badat Emmizen .
Lördag; Gbg med Mammi .
Söndag ;Kenneln först sen sov över med Matilda , tack det var verkligen helt underbart .
Måndag ; Vart med Sarah , grymt mysig dag , tack !

My week , och imorgon börjar skolan -.-'
Orkar inte ,känns onödigt
I göteborg fick jag massor av fint , tack mamma min underbaring .
Kan ta kort & visa någon dag ! (:
Bilder kommer någon dag som jag tagit under veckan .
Klockan är halv 10 , ska faktiskt lägga mig för ska ut på lång promis med hundarna imorgon och gå upp klockan 6 .
Det blev ett långt inlägg , fast du har ni ju lite att läsa .
See ya!


Av Sara Karlsson - 22 april 2011 15:41

 Hej alla glada fredagsbarn   
Min dag har varit underbar verkligen helt underbar , har tillbringat dagen med mina underbara hundar Embla , Mandy & Bella   
Fick mitt påskägg idag istället , fick ett påskägg fullproppat med godis & ett presentkort på gina tricot ,200 kr .
Tack mamma & pappa ,ni är helt underbara & jätte snälla .
Har även badat Embla idag , hon fäller så fick bort massor med hår   
Så nu luktar hon skitgott .
Imorgon ska jag och mamma in till göteborg & shoppa lite ,det ska bli mys !
Tack pappa för jag fick låna din syper bra kamera !
Bilder på lurvgrisen Embla <3

                      


Embla du är genom mega snäll & rolig ,söt & jätte underbar , älskar dig min bebis <3

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards