ppopcoorn

Alla inlägg under september 2011

Av Sara Karlsson - 30 september 2011 22:14

Varför jag har "veckans sanning" är för att kanske ni får veta lite mer om mig , sånt jag egentligen inte skriver på bloggen eller säger till vardags..
Ja , då vet ni ! GREAT.
/Sara

Av Sara Karlsson - 30 september 2011 22:05

Musiksmak!
Jag älskar musik , det är verkligen bland det bästa som finns.
När jag inte är med någon har jag alltid sjuk hög musik på , tex : när jag är ute med hundarna, chillar framför datorn eller städar.
Jag gillar allt nästan i musikväg . Förutom sådant rock & metal skit , det hatar jag verkligen , är heller inte jätte förtjust i band.
Men annars , ROCK 'n' ROLL BABY ;D
~Music in my life~

Av Sara Karlsson - 30 september 2011 17:49

Hej!
Inte lika grym uppdatering idag som det brukar vara , men man orkar ju inte varje dag! 
Skolan var goo idag , har helt underbara kompisar & det var roliga lektioner , faktiskt en helt underbar dag! 
Sedan efter skolan drog jag ut med hundarna ,då jag mötte Markus , så var vi ute med våra hundar tillsammans i typ en timme eller något , fast promenaden var väldigt värd & mysig.
Jauwjauw , iaf nu ska jag vila lite & sedan dra ner och handla godis eftersom konfirmationsgänget ska till vidablick imorgon och vi ska åka buss dit, det tar 2 timmar -,-
Puss !  

Av Sara Karlsson - 30 september 2011 08:09

  Grattis älskade hund , idag blir du 8 år , alltså veteran nu.
Du betyder något enormt , gullnos!
<3

OMG

Av Sara Karlsson - 29 september 2011 23:23

Hejhej!
Höll på att dö av asgarv , jag skratta så jag nästan kissa på mig .Det var inte ens kul.. men mitt hår är ett stort problem just nu , det kommer ta år att platta !!! Hade knut idag , sedan när jag skulle ta ut det... INGEN fin syn , fick ett gott skratt ... men ändå! HJÄLP MIG...       ser inte så farligt ut på bilderna , men i verkligheten. OHNO!
kategorin : MYS , eftersom håret är mysigt... ;;)

Av Sara Karlsson - 29 september 2011 20:16

Hejhej bloggen.
Fett chill torsdag , först gick jag hem sedan drog jag ut med Emelie & Alva .. Sedan skulle Alva dra hem då vart vi med Bobbie, otroligt underbara människor!
& snart ska jag & pappa åka och köpa pizza ,Yammie! 
Uh , hatar rubriker , vad ska man skriva liksom ?
Ha en bra kväll , poss! 
  underbaringar!
Tänkte börja med "veckans mig" , då jag skriver något ni kanske inte visste eller bara en sanning om mig . LET'S START IT TOMORROW.

Av Sara Karlsson - 29 september 2011 10:56

 
Av Sara Karlsson - 29 september 2011 09:45

Hejsan alla Sean Bananare :*
Har just haft matteprov , det gick okej tror jag , svarade på allt förutom en "c-upgift" Stolt , imed att jag suuuger på matte  
Nu blire att ha tyska, funny. 
Puss , hörs sen typ ! <3
   

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards