ppopcoorn

Alla inlägg under november 2011

Av Sara Karlsson - 30 november 2011 22:58

Känner för en stortjejkväll snart typ, hade vart så awesome ! Är det bara jag som känner så eller håller någon med ?  
Liksom vi borde umgås många mycket oftare och så , det blir liksom så skön stämmning och alla är glada .. osv!
Meddela mig i skolan om det är någon mer som vill, så tycker jag vi planerar in ett datum. Okey?

Av Sara Karlsson - 30 november 2011 21:33

Kommer inte på något , eller jo ,vaniljte..
Super mega gott! Man får en härlig varm känsla när man dricker det! 
Vaniljte---> köp .
 

Av Sara Karlsson - 30 november 2011 08:57

För att komma till min & lippsie's blogg ... klicka här!
Vi har frågestund , så tycker ni kan fråga in en massa saker, hade ju vart kanoners! 
SOMBÄSTTILLSAMMANS , så santså.

-Ta hand om er! 

Av Sara Karlsson - 29 november 2011 20:32

 
GinaT style var dagens.
fredag får jag min system, fatta vad glad jag är :') Då kommer bilder! Wallayeahpooowpoff..
Just nu skypar jag med Lippolooo, så sjukunderbartrevlig människa! thaha .
Chaio

Av Sara Karlsson - 28 november 2011 22:44

 Tjaa ! Tänkte berätta lite om min dag. Skolan, helt okej ! Underbara kompisar gör ju min dag
Efter blir de att dra hem å plugga 'hjärta' biologi,engelska & matte.
Nu ligger jag i min säng ,lyssnar på musik . Som just nu är --> (set fire to the rain-adele) ska läsa ett eller två kapitel i en bok , hatar att läsa .. (n)'
  
-ta hand om er .

Av Sara Karlsson - 28 november 2011 21:21

  
Den mest sötaste och personligaste hund jag mött. I mina ögon är du helt perfekt och jag skulle inte kunna leva en dag utan dig. En ängel utan vingar! Tänk att du är min , kan inte förstå. Fäller en tår när jag tänker på hur mycket jag faktiskt älskar dig. Du är den ända som förstår mig , min älskade Mandy.
Dig släpper jag aldrig var berädd på det! Genom alla dagar i alla år ska det vara vi två ♥
Är såglad att jag har dig , du sviker mig aldrig!

Av Sara Karlsson - 27 november 2011 23:59

Jag heter Sara & är 14 år. Jag bor i en liten håla utanför göteborg med min familj och mina 3 hundar.
På fritiden fotar jag, är med kompisar och med voffarna! Foto & hundar är numera mina absoluta största intressen. Jag är en gladtjej! Som nästan alltid sitter med ett stort smile vart jag än är .
Typ allt ?♥
/S
 
ah, oseriös bild ! Men folk som inte bjuder... häääääääänglesdkd.

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards