ppopcoorn

Alla inlägg under december 2011

Av Sara Karlsson - 31 december 2011 23:46

En kvart kvar på det bästa året hitills, 2011 kommer aldrig glömma!
12-slaget tillbringas med de bästa tjejorna man kan tänka sig.
 

Av Sara Karlsson - 30 december 2011 16:53

Vad ska ni ha på nyår?
I want   , en svart klänning , svarta tights och ett glittrigt peacemärke som halsband. Men när ska man få tag i det då? Funderar på att åka in till gbg med Kajsa imorgon förmiddag!
Eller så tar jag bara något från garderoben? haha, svårt val.

Iaf,ska poppa lite popcorn och kolla film med Embla! Ha det, hörs ikv.

Av Sara Karlsson - 30 december 2011 14:05

Måste fixa om lite ibland , och så blev den denna gång! Tillfällig header med andra ord, storleken blev helt random . Men vill heller inte ha en jätte stor header,så den duger!
  

Av Sara Karlsson - 30 december 2011 13:24

TIPSA!
Nu inför nyår är det ju kul med lite glitter och sånt, därför tipsar jag om en asbra glitter eyeliner ifrån H&m. Kostar typ bara 40 eller något, vilket den är mycket värd.
Puss!
 

Av Sara Karlsson - 30 december 2011 12:59

    
Modell: Kajsa
Fotograf & stylist: Sara

Av Sara Karlsson - 30 december 2011 03:32


... & de sista minutrarna innan jag somnar blir till att nörda wordfeud,göttmos!
/

Av Sara Karlsson - 30 december 2011 02:44

Mega awesome fett nice bra kväll asså , både igår & idag. Igår stylade jag Matilda och idag Kajsa. Båda fick bli affrohåår och lite överdriver mycket smink, så att det ska synas typ! 
Jag och Kajsa har typ garvat ihjäl oss i kväll/natt , haft helt galet kul. Kissade nästan på mig när jag satte upp Kajsa's hår i en "bulle" ,min lilla korv. Och sedan kollade vi på braking dawn, ganska bra! Är inte galen i twilight saga , men följer fimerna liksom. Ska nog även se den på bio , yeah!  
Puss & kram. ♥
 bilderna på kajsa kommer imorgon.  

Av Sara Karlsson - 29 december 2011 23:31

 
Hehe, man blir ju lite rädd när kajsa är i huvet på en.. Fast enligt henne blir det bra , så får la lita på henne. Har ganska nyss stylat henne, blev rätt nöjd . Mitt lilla flufftroll. Ikväll blir det mys framför twilight saga , braking dawn med chips och julmust! :3    Lite får man la unna sig nu när det är lov eller ? Det tycker iallafall jag. 
PUSS! -Take care.

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards