ppopcoorn

Alla inlägg under juni 2011

Av Sara Karlsson - 30 juni 2011 23:37

HOHOHO,finns det några snelllaaa hestar där hemma?
lite flumm som sagt, hahahahaha xd
aja, idag har jag spenderat min dyrbara tid med kajsa, allum,stallet och bada.
Soft sommardag :D
köpte, 2 linnen,2 solglasögon , 2 body splach och en bikini, hel mys har vi haft.
aja , orkar inte blogga.
wiiiihhuuuu.   så onödigt inlägg,menmen . xd

Av Sara Karlsson - 29 juni 2011 16:46

Tja.
Ska snart dra ner till sjön och bada med hundarna,det är ju så sjukt varmt liksom.
Har inte orkat göra någonting idag,men ska ta med kameran ner och filma och fota.
Alla människor var ju så upptagna idag så det är väl bara att gå ner själv eller?
Imorgon blir det att åka till allum med Zabina,sjukt mys asså,bilder kommer nog! (:
Hörs sen,puss

Av Sara Karlsson - 29 juni 2011 01:05

Är så trött så orkar knappt gå och lägga mig, hämskt /:
Buhu,tycker att det är riktigt synd om mig faktiskt.
hundblogg --> http://debasta.bloggplatsen.se
ska ändå kämpa och försöka,godnatt alla finisar.

Av Sara Karlsson - 23 juni 2011 23:31

Tja.
Hoppas alla mår bra,själv mår jag bra,lite matt och sådär men annars så (y);)
Imorgon som sagt blire stockholm,rätt soft att lämna landet lite granna.
Lämnade Embla vid  20.00 , usch vad man redan saknar dig my baby.
Kan berätta en bra och en dålig sak..

Bra:Min kära Xperia X8 är lagad,av mig x) Så nu tar den imot ses och sånt, sööft asso!
Dåliga:Tro det eller ej, men kan nog se andar, t.e.x när jag rostar bröd,fixar mackor ,lagar mat eller liknande så ser jag någon sveper förbi vårat köksfönster, rätt obehagligt om jag får säga mitt.. ;(
ÄÖH,imorgon ska jag upp klockan 08.00 , seegt ..vi åker 10 men har inte packat än ..
Tss,vet att packningen skulle vart klar igår , menmen.. är man sistaminuten chey så är man , ellerhur? (:
Kameran ,mobilen ska med , så foton kommer när jag är till baka och så har jag ju internet på min mobil så det blir kanske ett blogginlägg någondag, who knows?
Snälla sms bomba mig för tänk om jag får tråkigt ?
Comviq , så messamessamessa.
Bye sweethearts ,<3
  Tahahaha,något gammal bild?
aja,tööta var vi iaf ;)

Av Sara Karlsson - 23 juni 2011 13:28

Ingen blogglust , återkommer.

en blöt Bells på bild , gilla eller älska?
tror jag väljer ÄLSKA!

Av Sara Karlsson - 22 juni 2011 23:07

Tjenixen.
Slappardag ,grymt skönt  
Ska tosta lite mackor tror jag och sedan lägga mig & läsa tidning eller messa eller något. Det blir mys,har kollar på wild child idag,ÅH älskar den filmen verkligen.
Imorgon blirde å lämna Emblagos , buhu kommer sakna henne med hela mitt hjärta.
Har ju sovit över med kajsa och emelie men ni har inte fått bilder,så här får ni.
Puss.        

Av Sara Karlsson - 21 juni 2011 13:55

Hellu, idag ska jag inte göta något som jag bestämmt mig för att göra ^^
Har ju liksom lite olika alternativ att välja mellan, kenneln , hemma å slappa, ut och gå med hundarna , m.m
Man behöver ju en dag där man inte är med någon ,right?
Jag hatar att sova bort dagen,fyfan alltså... vaknar alltid 13.30 -.-'
Det var nog inget mer jag ville tror jag? ;)
Puss
//Sara,<3

Av Sara Karlsson - 21 juni 2011 00:46

YOO!
Haft en otrolig mysig eftermiddag i stan med Mamma & hennes jobbarkompis Camilla!
Vart på Lotta på liseberg & spelat lite , ätit.. jao,lite av varje.
Fick solglasögen & hårrosetter av mamma , mina gammla solglasögon gick sönder i väskan , arg! :o Iaf,tack mamma.
Nu sitter jag vid datorn,lyssnar på ON THE FLOOR - JENNIFER LOPEZ,hon är nästan lika grym som min lilla Lopez,jag har ju en egen ;p
Denhär veckan ska jag ta det lungt veckan ut,har sovit över med folk nu ett tag så behöver vila ,både tisdag & onsdag tror jag, på fredag blire stockholm ;)
Då vet ni ju lite iaf,åhh längtar ihjäl mig,vill till stugan idag :/ Saknade mormor & släkten .
NEEEEEEJ,kom på att jag måste lämna Embla på kenneln på torsdag , jag har haft henne så länge så nu kommer det kännas jobbigt att bara lämna henne :(

Ska nog lägga mig och kolla på någon film nu , kanske she's the man , har hört från många att den ska vara både rolig & mycket bra.
bild ;)

~Tack mamma , färgerna bara för du lyser bokstavligtvis upp min dag~

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards