ppopcoorn

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Sara Karlsson - 19 november 2011 23:00

Höll precis på att fixa ett kolage med allt jag köpt på pizap, råkade komma emot en knapp & då är att puttsväck!
det jag köpte var iaf.
-en benvit  mössa , gina tricot  . 79 :-
-en benvit halsduk , gina tricot . 99 :-
-ett par benvita benvärmare ,gina tricot . 49 :-
-en grå/svart randig tröja,gina tricot . 149 :-
-en stickad vit tröja, HM . 199 :-
-en maxfacor mascara,HM . 129 :- (rea , kostade annars 179 :-   )
-en maxfacor fondation,HM . 119 :-
-----------------------------------------------------
Är nöjd, det var inte planerat , skulle haft allt i grått . Men det får bli svart eller röd vinterjacka i år :)
Kram.
[Tyvärr inga bilder, orkar inte engagera mig så mkt med bilder innan kameran]

- för de som förstår sig på foto & så , så ska jag ha en Nikon D3100 , wwiihuuw.
Kanske ska byta bloggnamn till ~Niikon,eller något kameragräjjjjjjjjs.
hihi,puss

Av Sara Karlsson - 19 november 2011 18:33

Hej alla underbara läsare , tack för ni följt med ändå fast uppdateringen inte varit bra!  
Idag har jag varit och shoppat med mamma,moster & mormor , hittade mycket fina saker för mina presentkort , kanon!  visar nog bilder någon dag .
Nu ska jag plugga. Köper nog min efterlängtadeeeeeeee kamera om 1 vecka   
Ha en bra helg & så.
KRAM!
  
bara en bild , för att fylla upp det glada här ! mer bloggning ikväll .

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards