ppopcoorn

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Sara Karlsson - 27 mars 2011 21:29

Tja   
sitter här och dricker mjär drink ,

då undrar ni vad det är ?!

jag har uppfunnit det sj


Recept :
massor mjölk & bär och lite socker & vaniljsocker .
mixa det ..

Lätt som en plätt..  


bild.

 


Av Sara Karlsson - 27 mars 2011 16:22

Chaoo!
Nu har jag anmält Bella till utställningen i Grästorp, det ska bli super   
Längesedan nu , ställde upp henne förut , mamma tog kort , men hon är inte fixad än , men när hon är det så kommer det nog någon bild skulle jag tro .

Ska ju gå med henne i bohus också , barn med hund bara för att träna henne .
åhh,det är flera aktiviteter jag vill göra i grästorp , men vad ska man välja?

Ska nog ta med Mandybus till grästorp också , bara för sällskap ,

eller om jag ska gå barn & hund med henne?

Får se , det är ju bara mysigt att ta med några hundar som sällskap !

Här kommer en bild på min prinsessa som busar  
Bloggar med sen ,

ha det !

 

Av Sara Karlsson - 27 mars 2011 13:20

        Aa, något redigerade ?

men men , blev inte mkt bilder bara dom 3 naturbilderna , inte väder för att fota tkr jag , rätt trist .
Ska äta nu ,

men blogger nog mera ikv !

Höres ! ;)

Av Sara Karlsson - 27 mars 2011 12:45

Hej (:
Idag ska jag ut och fota och ta en lång promenad   

Det kanske kommer upp bilder på vad jag handlade ikväll men får se , nog inte så kul att se på .
Kommer iaf bilder ikväll från promenaden .

Ny tid , jag vet inte ens vad klockan är längere !  :0
Pussar & Kramar .

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards