ppopcoorn

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Sara Karlsson - 2 april 2011 17:55

Tjoho !   
Är jätteglad , vet inte varför bara på bra humör liksom?   
Bella är nybadad och nyborstad & nyfönad ,vilket är tipptopp bra eftersom det är bohus nästa vecka ,längtar så himla mycket , det ska bli så kul att få komma till en utställning igen och träna Bella & så får man träffa underbara Lippa!

Tror det tog 45 minuter att bada henne & 50 minuter att föna & borsta henne , men resultatet blev bra .
Vädret är ju rätt tråkigt ,blött & smuttsigt så hundarna blir ju det också , så det var verkligen på tiden att fixa henne .
Imorgon ska jag , Bella , Mandy & Embla till kenneln , för Bella ska få bli nytrimmad & fin inför bushus   
Nu sover sötnosen som en stock , ska själv dra ner till ICA för att köpa en tuggring åt bellbus , för att hon var/är så otroligt duktig !!

Här kommer en bild på trötta Bella .
Puss&hej.

 


Av Sara Karlsson - 2 april 2011 11:43

Tja,
lördag ,gött som fan !

Idag ska jag bada Bella , hämta Embla kanske Pia , saknar dem så !
och så ska jag och mamma ut och busa med Mandiz & Belliz .
Så somsagt , det blir en hunddag   
Längtar så sjukt mycket till bohus och vara - grästorp utställningarna .
Det ska bli så otroligt kul verkligen ,

i bohus ska jag gå barn & hund med Bella och i vara ställa ut henne och gå barn & hund med någon annan?
Kul ialla fall .  
Ifall jag hämtar Piz & Embliz så ska jag nog bygga upp en hoppbana och filma när dem hoppar , de hade vart mycket kul .
aja ,får ta och göra något nu , fixa mig och så ! (=
Ha en MYSIG lördag !
<3

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards