ppopcoorn

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Sara Karlsson - 5 maj 2011 16:23

Tjo .
Dagen har vart buhu .
Åkte till vetenskaps festivalen i göteborg med klassen ,det var jätte tråkigt D;
På vägen dit modde jag skit illa så satt typ & grät , så busschafören stannade så jag kunde ta frisk luft liksom , det var mycket snällt.
På vägen hem gick det bättre .
Det var skit kul för på bussen hem mellan Landvetter & rävland så säger Jessica .
- Rävlanda eleverna ,jag går på först ni håll er efter mig !
Sedan sa hon det igen , det skulle komma 2 bussen , den första kom , den var jättefull .
- Vi tar den andra säger Jessica .
-JESSICA ,JESSICA , Emma & Malin är på den första bussen .
Jovisst igenom fönstret ser man Emma & Malin vinka ,
fast de gick av igen & tog den bussen som restan av klassen tog .
Usch vad vi skratta , det såg så otroligt kul ut .
Sedan när jag kom hem så gick jag en långpromenad med hundarna , för de har varit ensamna väldigt länge idag ,så det förtjänar dom verkligen , underbara hundar .
Nu ligger de ute & myser !
Hadet bra .
 

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards