ppopcoorn

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Sara Karlsson - 21 juni 2011 13:55

Hellu, idag ska jag inte göta något som jag bestämmt mig för att göra ^^
Har ju liksom lite olika alternativ att välja mellan, kenneln , hemma å slappa, ut och gå med hundarna , m.m
Man behöver ju en dag där man inte är med någon ,right?
Jag hatar att sova bort dagen,fyfan alltså... vaknar alltid 13.30 -.-'
Det var nog inget mer jag ville tror jag? ;)
Puss
//Sara,<3

Av Sara Karlsson - 21 juni 2011 00:46

YOO!
Haft en otrolig mysig eftermiddag i stan med Mamma & hennes jobbarkompis Camilla!
Vart på Lotta på liseberg & spelat lite , ätit.. jao,lite av varje.
Fick solglasögen & hårrosetter av mamma , mina gammla solglasögon gick sönder i väskan , arg! :o Iaf,tack mamma.
Nu sitter jag vid datorn,lyssnar på ON THE FLOOR - JENNIFER LOPEZ,hon är nästan lika grym som min lilla Lopez,jag har ju en egen ;p
Denhär veckan ska jag ta det lungt veckan ut,har sovit över med folk nu ett tag så behöver vila ,både tisdag & onsdag tror jag, på fredag blire stockholm ;)
Då vet ni ju lite iaf,åhh längtar ihjäl mig,vill till stugan idag :/ Saknade mormor & släkten .
NEEEEEEJ,kom på att jag måste lämna Embla på kenneln på torsdag , jag har haft henne så länge så nu kommer det kännas jobbigt att bara lämna henne :(

Ska nog lägga mig och kolla på någon film nu , kanske she's the man , har hört från många att den ska vara både rolig & mycket bra.
bild ;)

~Tack mamma , färgerna bara för du lyser bokstavligtvis upp min dag~

Av Sara Karlsson - 21 juni 2011 00:32

 
Gula Converse fått lätt hiss från mig , sjukt snygga & gullt inte jättemånga som har den färgen på converse,åh vill ha :3
 
Uhh , dehär skorna får lätt diss från mig , vettefan vad dom ser ut som?
Och vem vill ens visa sig i sådanna skor?
Visst kanske lite tyfft att ha som prydnad hemma , men aldrig i hela mitt liv skulle jag villa sätta på mig sådanna?
DISS till 100 %
 
Dom här skorna får hiss ifrån mig faktiskt, tycker dom var coola , kanske inte skulle sätta på mig själv men ändå liksom , tänk och bara ställa i hyllan , ifalldom är glas :F åhh,hiss från mig.
 
Diss , jag gillar inte sådanna skor , det ser ut som jesus skor eller något?
Har för mig herkules har sådanna skor på filmen ?!
Nä,dom gillas inte från mig .

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards