ppopcoorn

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Sara Karlsson - 24 februari 2012 23:41

Yallayalla!  
Äntligen klar med städningen på rummet ! Fräääscht. Har även duschat och så , den kännslan när ALLT är frääscht är obeskrivligt härlig. Är fett taggad inför morgondagen , det ska bli helt grymt kul!
Jag har bokstavligt brytit min tå , slog i den för 8 timmar sedan och den slutar inte värka. Nu är den helt uppsvullen , lila och blå -aktig. Fyfan det gör så himla ont , ta fram kryckor nästa..?`

Whöö. Måste iallafall sova nu ska upp 7 imorgon . Godnatt!

 
Någon cp-bild jag tog förut idag.
btw , min skoldator har gått sööönder , är helt cpledsen . Får för pmsdampryck eftersom mammas dator är så seg. döör -.-  

Av Sara Karlsson - 24 februari 2012 16:29

Hallå!
Sitter i mitt nattlinne i köket , lyssnar på musik och har det allmänt chill.
Ska snart byta om och sedan städa , imorgon blir med horse show med älskade bästis och sedan sover hon , Matilda och kanske Emma här! En massa bilder ska ras och filmer ska spelas in. Så därför måste det ju va städat.
Uppdaterar mer ikväll , ha det gött!♥

Av Sara Karlsson - 24 februari 2012 14:43

     

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards