ppopcoorn

Alla inlägg under maj 2011

Av Sara Karlsson - 18 maj 2011 22:32

Hello.Mobilbloggar,gött ,fast segt att skriva..Oh shit va ett tag sedan man bloggade,fast varför har man blogg egentligen?Högen var iaf bajs tråkig idag kunde legat hemma och kollat film,fast grymt kul vare och träffa jocke:)Thaha,puss:*

Av Sara Karlsson - 16 maj 2011 08:01

   heej .
Vi ska ut och orientera med klassen ..
Ser inte fram imot det för det ska regna & sånt .
Sitter & äter frukost 2 mackor & ett glas juice , behöver det för att orka dagen ..
buhuhu,den här dagen kommer bli aa usch .
Sedan plugga inför prov & massor .
Kram

Av Sara Karlsson - 15 maj 2011 22:45

laddar upp bilderna från uts imorgon LOVAR!

Av Sara Karlsson - 15 maj 2011 08:07

Har ingen blogglust , återkommer !

Av Sara Karlsson - 11 maj 2011 21:31

Tja .
Dagen var seeg iskolan , som vanligt , usch   
Högen var bääässt , träffa massor av underbara folk , det är så härligt där .
Man kan vara sig själv dansa , flumma & skratta .
Dansade sånt där wii spel , 2a OYESS   
Nu ska jag fixa inför ullared imorgon & typ lägga mig ganska snart för är lite trött.
Nu kommer bilder från när jag & kajsa var ute & fotade igår , shit vad kul vi hade .
En & en halv timma var vi ute , mys !
Här kommer lite bilder iaf , stolt fotograf .
Puss
                                                    Råkade stava with fel ;S Oppppssiii :D

Av Sara Karlsson - 10 maj 2011 17:49

Hej.
Skrämmande härlig varm dag , tipptopp varmt 30 grader .
Vart med Emelie vi badade , modigt    
Ehehe , sedan så mötte vi the boys , Gry & Sandberg , fast bara i en kvart typ   
Första doppet i år jao , då känner man sig riktigt stolt , tog med hundarn a, de badade också , Mandy gick till magen , Embla simmade & Bella plaska   
Studiedagar är underbara , men imorgon är det skola , fast kan nog stå ut .
På torsdag ska vi åka till ullared .
Jag , Mamma , Mormor ,moster & Bella
 Vi ska sova där torsdag-lördag & på lördag ska jag fira Sarah , för hon blir fjortis .
Mormor & Gittan är här så det är fullt hus verkligen fullt hus !
Nu ska jag ut & gå en promenad med Kajsa , kameran får följa med , Puss


Av Sara Karlsson - 8 maj 2011 21:44

Söndag kväll , mår verkligen skit dåligt .
Mår illa , ledsen , ont i magen & huvudet O.o
Shit asså , kommer jag verkligen orka gå till skolan imorgon ?
Sitter i köket & drickar oboy , känns som jag ska spy eller så har jag bara en stor klump  i magen , hämskt , ska gå lite med hundarna tror jag får att se ifall klumpen går bort eller vad det är ?
Uhh , hatar att må så här , bara sitta och gråta & rädd att man ska spy .
lämnar datorn iaf , den gör det värre .
hoppas ni mår bättre än vad jag gör ..
/Sara

Av Sara Karlsson - 8 maj 2011 18:20

Hej .
Hade tänkt att berätta om utställningen idag .
Är skit besviken ska jag verkligen säga , vet inte ifall jag ska fortsätta med dethär..  
Fattar ingenting av det som hände .
Fast är så nöjd med Bella's sätt att bete sig på utställningarna , glad & så.
Men hon skulle tycka att det var mycket roligare med något annat att göra typ agility & appotering eller något.
Bella kom iallafall 5 i sin klass  ..
Om det inte hade varit för mamma & att vi stannade och åt på laxbutiken med hundarna har denna dagen vart piss !

                         
Aja inga sura miner det var bara EN litenskit utställning .
Och imorgon kommer världens underbaraste personer.
Mormor & Moster & kanske Sarah   
Puss<3

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards