ppopcoorn

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Sara Karlsson - 5 oktober 2011 23:07




Nu börjar det likna något igen , innan när jag inte bloggat vart det bara 13 /dag eller något , men nu stiger statistiken igen & det är en FET stor hissning till det.
Tack alla underbaringar, ni gör så jag fåår såååååhäääraa stor lust att blogga!
PUSS

 
Av Sara Karlsson - 5 oktober 2011 22:57

ÅH jag dööör , det är så otroligt härligt med nystädat rum , ny duschad Sara & rena sängkläder , underbart!
Sitter i min säng & bloggar , ska ju vara social här , var de inte så ? 
Imorgon är det skolan , efter vet jag inte vad jag ska hitta på , antagliget packa , tvätta kläder , ta albins bur & även ge mig på matte , tyska & hemkunskap 's läxor mm..
Ska ju till mormor i helgen ,så det blir att plugga skiten ur mig imorgon så jag sedan kan chilla heela helgen.  
håhåjaja, nu ska jag sova ..
See ya!   Ser smått utvecklingsstörd ut.~

Av Sara Karlsson - 5 oktober 2011 09:03

       HAHA, är jag inte för rolig ?   

Av Sara Karlsson - 5 oktober 2011 08:52

5 saker jag läängtar till just nu !  
-Helgen , då jag ska till mormor & får även träffa alla släktingar.
-Höst lovet .
-När jag ska ha min tjejkväll, då massor med underbaringar kommer.
-Stockholm & mydog , två stora hundutställningar.
-Tills jag ska stor shoppa nästa gång...! (mamma , hoppas du läser detta.)
 


Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards