ppopcoorn

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Sara Karlsson - 13 oktober 2011 23:47

Hej!
Helgen kommer bli toppenbäst , det är nämligen så att Filippa kommer imorgon & vi har planerat massor som vi ska göra. Sedan på lördag ska vi shoppa i borås och på eftermiddagen drar vi till Annette och sover där! Supermys liksom.
En hel del foton kommer upp bloggen i helgen , eftersom underbaringen har köpt systemkamera.
Aja , klockan är mycket och jag ska soova !
Ha det bäst , kram!          
tagna idag, så kastar in dom ..

Av Sara Karlsson - 13 oktober 2011 23:32

  Hejsan! :)
Tack för din superfina kommentar , och vad gulligt skrivet.
Den här headern har jag gjort på http://piZap.com , fast har klippt bort piZap texten , eftersom den inte är fin. Det gjorde jag i skärmklippsverktyget .
Om du inte förstog är det bara att fråga igen!
Kram :)<3

Av Sara Karlsson - 13 oktober 2011 09:18

  Har jobbat 26 tal i matten , sjukt ovanligt för att vara mig, brukar kanske bara jobba 7 eller något.. haha. Nu är jag vart feting duktig.  
Stor "TUMME UPP" till mig!
Wiiiie , uppsie nu ska vi plocka ihop. (y)
HUGS 

Av Sara Karlsson - 13 oktober 2011 08:10

Dags att starta dagen , börja säga godmorgon & dra till med ett smile ;)..
Vadfan skrev jag egentligen ? Aja, kanske bara ska ta & börja med ett hej.
Idag ska jag plugga skiten ur mig , efter som jag ska ha HK-prov imorgon .
Haha juste , dagen igår (i skolan) var helt random , på gympan lekte vi "indianisar" & när vi skulle äta , eller efter vi ätit så blev jag & Sarah jagade av en bambatant , fräckkkkt!     Puss!

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards