ppopcoorn

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Sara Karlsson - 19 februari 2011 22:53

Hej!  

Välkommna till min nya blogg,jag hoppas att ni ska trivas här.

Har en annan blogg också http://ppopcoorn.blogg.se , kommer att blogga där också , fast kanske kommer vara lite mera aktiv med denna bloggen , får se liksom vem som är roligast   

Som ni ser är temat ; Rosa & Grått, får se hur jag kommer ha det framöver , men ialla fall så länge , tycker att rosa & grått passar bra tillsammans.

Idag har jag åkt bil ända från tänndalen till gbg , segt men det gick ändå bra . Lyssnade på musik och sov hela vägen typ.  

Imorgon kanske jag ska vara med Sarah men vet inte säkert, då kommer det nog bilder på bloggen.

 

Hade gött.

Puss och kram   

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards