ppopcoorn

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Sara Karlsson - 27 februari 2011 16:01

Tja.

Helgen har vart underbar med Myy   

Vi har haft as kul , på fredagen chillade vi bara och snacka , på lördagen åkte vi till landvetter för jag skulle köpa färg , men den fanns inte där , utan den fanns i hindås   Hehe,slöseri på busspengar.

Och sen besökte vi ett asläskigt hus ...

Och idag gjorde vi inget typ för dom åkte vid klockan 2 ungefär , det var sjukt kul att träffa dig igen Myy!

Det ska bli en bra vecka , på torsdag ska jag ,Sarah,Mamma och Ann-britt till Ullared   

Btw: BRUNHÅRIG NU , riktigt mörkt!  

Ha en bra söndag ,

slänger in några bilder från helgen , blev inte så många menmen , första bilden är den nya färgen .

            

 

Tack för en underbar helg sötnos!  <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards