ppopcoorn

Alla inlägg under januari 2012

Av Sara Karlsson - 22 januari 2012 20:53

          

Av Sara Karlsson - 22 januari 2012 11:11

Godmorgon!
Snart ska pappe'n köra mig till landvetter, ska ju till Jaffis. Det är verkligen enormt fint väder ,så ska nog fota han en del. Men då blir de ingen sadel här inte. 
höhö, ska äta ,& ut å  även fota lite på Greta !
Ha en bra söndag, kram! ♥
 

Av Sara Karlsson - 22 januari 2012 00:50

   

Av Sara Karlsson - 21 januari 2012 23:55

OMG! Förlåt för jättedålig uppdatering.. men har inte haft ork eller tid till bloggandet nu på ett tag. Fast är tillbaka nu och jag har bestämt mig för att fortsätta blogga . Iaf , jag har gjort en massa kul i veckan!
I onsdags var jag med Matilda,det var superkul. Och idag har jag varit hos Filippa i stora höga, det var också jättekul , vi gjorde verkligen massor! 
Men
 nu ligger jag iaf i sängen och chattar, lyssnar på musik och bloggar. 
Imorgon ska jag till prinsen själv nämligen lilla PaffeJaff , tar med the system så bilder kommer.
Puss 

 En bild som jag bara "klickade" igår. Ser otroligt tillgjord ut, men det är ju meningen liksom.. 

Av Sara Karlsson - 17 januari 2012 23:22

Hallåeller?!
Nu ligger jag i sängen ,  chillar och lyssnar på hög musik , kanske inte jätte passande när klockan är 23.25? Men ska faktiskt släcka nu och försöka somna, är galet trött. Och imorgon äre en massa saker i skolan, tal i engelskan och ett läxförhör i so;n !
Inte det lättaste heller, känner mig inte 100% säker , men ska ändå ge allt.
Värsta sega bloggen nu ju ..? Men är så trött och det är så mycket som händer , så jag orkar inte . Men jag kommer nog snart få blogglust igen , hoppas..
Har verkligen inget   att skriva om.
Puss & godnatt!    

Av Sara Karlsson - 17 januari 2012 12:31

@Mattelektion.
Vi skulle göra något vrickat test om procent , booring! Det gick inte jättebra, så gav upp innan jag ens läst igenom. Lika bra liksom!
Så nu sitter jag och över procent på datorn , men har fel på allt .. heh, bra jobbat Sara! 
Får tydligen inte sitta uppe med datorerna längere , så kanske kastar in ett inlägg när vi har tyska..?
Vi slutar 4 idag, åt inget i bamba så är galeet hungerig.. Skulle kunna äta min egna tåååååå ... 
Hejdå,puss! :*<33333333333333333
    

Av Sara Karlsson - 16 januari 2012 23:36

Jag orkar inte ta bloggpaus , vad ska jag då göra på kvällarna när fb är dött liksom ? Det går bara inte.
Nu sitter jag och chattar och försöker lära mig Engelskan, det är jättesvårt :(  FML!
Ska snart släcka ner och sova, är sjukt trött faktiskt !
Tråkiga inlägg idag, men imorgon kommer inlägg med mera tips,bilder och kanske någon rolig film ? Får se vad jag orkar jag kan ordna.  Låter det okej? 
/S  
 
Hähäh, inte alls suddig bild :d nono..! 

.

Av Sara Karlsson - 16 januari 2012 17:14

Tjenis!!
Haft en rätt chill dag i skolan, goa lektioner och mycket flumm! Toppen.
Nu ligger jag i sängen och vilar lite, var ute på en långpromenad med hundarna förut , så är jätte trött ..
Jag vet att jag är jätte osocial och tråkig på bloggen.
Så jag tar en liten bloggpaus, hur länge vet jag inte men det märker  vi ;)
Puss
   

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards