ppopcoorn

Alla inlägg under januari 2012

Av Sara Karlsson - 15 januari 2012 14:29


 

Av Sara Karlsson - 15 januari 2012 00:58

B L Ä . 
Hittade ett par sjukt snygga jeans idag på frölunda. Har sett dom innan & så , men liksom inte kollat nära på dom. Testade dom idag, satt jättebra på mina ben , ursnygg färg och helt perfekta. MEN man kunde knappt få över dom över hälen. -.-' Seriöst , men fick verkligen ta i för allt man var värd typ. Suck..!
   
Var tvungen att skriva, för sånt gör mig fruktansvärt irriterad! ;o' 

Av Sara Karlsson - 14 januari 2012 17:20

 

Av Sara Karlsson - 14 januari 2012 11:09

Som rubriken säger 
Nu taggar jag shopping , shopping och ännu mera shopping ...
Puss! Video kommer upp ikväll på det jag köpt.  
Känner inte för att vaara seriös idag , hihi ^.^
 

Av Sara Karlsson - 12 januari 2012 23:15

 
Så sant , så sant. 
Utan er skulle jag inte kunna andas! Om ni bara visste hur sjukt jävla mycket ni betyder. Det går inte ens att beskriva med ord! Jag älskar er 
 

Av Sara Karlsson - 12 januari 2012 20:44

?
Just nu använder jag sunsilk eller elvital, men jag får bara fett hår av dom, mitt hår blir "gult" och allmänt "bad hair day".. Så sökte runt på lite olika sidor med shampoo för blondthår. Och kom då fram till https://www.bangerhead.se/. Där jag kollade lite närmare på BLONDME, är det bra? Tycker det verkar väldigt bra iaf , så det är nog värt att testa. 
Ska beställa hem en shampoo och en balsam flaska! Koster bara 258,waah!  
Lovar att komma med besked om det är bra för blondiner. Håll utkik ! ;)


Annars (!) Tipsar ni om något bra shampoo för just blondiner? 


Puss
        

Av Sara Karlsson - 12 januari 2012 17:00

     
klart man vill skämmabort sin hund lite.. men problemet är att Bella skämmer bort sig själv genom att ligga bland alla duntäcken och kuddar! -.-'
hundar säger jag bara... 

Av Sara Karlsson - 12 januari 2012 10:56

Seriöst, jag orkar inte vara sjuk 24/7. It´s sucks.
Ligger i min säng med tjocka kläder och en kopp te bredvid. Fryser så otroligtmycket,usch!
Tror jag ska sova en timme , det kan behövas är supertrött och mår lite illa..
Hoppas ni mår bättre än mig iaf! Puss

Gammal bild.

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards