ppopcoorn

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Sara Karlsson - 17 mars 2012 23:39

Hejhej.
Kort inlägg. Ligger i sängen och ska snart sova , är faktiskt jättetrött och så. Bella är nytrimmad och nybadad , omg vad fin hon blev. Tror aldrig att hon varit fin innan , hoppas bara det håller över natten!
Är lite taggad faktiskt , räknar inte med placering utan jag & Bella ska bara ha kul och göra vårat bästa.
Kram   
 

Av Sara Karlsson - 17 mars 2012 12:32

Hej!
Äntligen börjar jag må mycket bättre , kommer kunna tävla imorgon vilket är asgött. Ser fram emot det , kommer även shoppa en del eftersom att Bellabus fyller år snart.   Har badat Mandy nu, det var tre månader sedan sist. Så det behövdes verkligen! Allt ska bli fräscht här , ska städa rummet idag och byta påslakan och såntdär till både mig och hundarna. Mandy & Bella kommer vara badade båda två och alla ska borstas ordentligt . Bella ska även trimmas hos Annette klockan 15.00
Och ikväll kommer jag ta en välförtjänt dusch. Ska även plugga en massa idag. 
LET´S GO.
Vi hörs ikväll  , puss!
   
Får hoppas jag kommer hem med en till gul-svart rosett imorgon!  

Av Sara Karlsson - 17 mars 2012 00:43

Heej. 
Förlåt för cpdålig uppdatering å allt. Men har haft hög feber ända sedan tisdags , så hope u understand'. Men nu börjar det vända, hade bara lite feber idag. Så om jag mår bra i morgon så kan jag tävla på söndag , men annars skippar jag..
Det har iallafall inte hänt något dehär dagarna som jag varit sjuk, jag har bara sovit,sovit och sovit.
Hoppas ni mått/mår mycket bättre än mig iaf.
Ha de gött , puss!
   
haha, godingar. jag älskar er ♥ 

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards