ppopcoorn

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Sara Karlsson - 9 mars 2012 23:29

  • Skulle seriöst inte klara mig utan kameran,datorn och mobilen.  love♥
  • Jag bokstavligt hatar mjölk , det är så vidrigt .. & smaken i munnen man får efter mjölk och andedräkten , waaah!  
  • Jag är inte blyg och har aldrig varit , och kommer aldrig vara ;)
  •  Sprutor , spindlar och getingar är mina största fobier .. hatehatehate.
  •  Något jag verkligen älskar är flummiga , härliga tjejkvällar på sommrarna.
  •  Coca cola är bland det finaste som någonsin skapats ♥
  •  Jag hatar mörkret , det är lääskigt.
  •  2011 var det bästa året i mitt liv!!!
  •  Musik är mitt liv , utan musik hade jag varit död för längesedan!
  •  Jag tycker skolan är fett onödig.., vill jag lära mig så får jag la kolla internet liksom..?
  •  Snön är meningslös , det finns inget bra med den..!
  •  Jag älskar modellen på converse (fast det räcker inte bara med modellen , det ska va converse också)
  •  Jag hatar färgen orange .. :s
  •  Pallar inte detta mera 

    Bye , läste du detta så är du bäääst
          

Av Sara Karlsson - 9 mars 2012 21:56

Hey där..!
Dagen har varit cpseg , orkar knappt tala om det , fast allt för mina bloggläsare, right? 
Vi hade engelskaprov idag och det gick åt rena helvetet , wöhö..   
Efter   skolan vart det konfa , själv konfan var seg men efteråt satt jag och några andra godingar på bussen och sjöng en massa gamla sånger , minnen det! ♥
BY THE WAY ,
har fått min mobil idag , htc desire s. Det är helt galet bra, värt köp. Yesbox!
Ha en go fredag , puss & kram.
/S
   

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards