ppopcoorn

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Sara Karlsson - 7 april 2012 17:53

Glad Påsk! 
Hoppas ni haft en underbar dag med era familjer eller vänner. Själv har min dag varit kanon, en riktigt härlig hund-dag.
Jag och mamma tog en lång påskpromenad med våra hundar + Nora och Pia från kenneln.
Sjukt mys! Efter det hämtade vi Greta , så nu har vi mina hundar + Greta.
Åh, hundarhundarhundar  

Ha en fortsatt bra kväll , puss!
 
Nice yeah , glaaaaad pååååsk :D<3    

Av Sara Karlsson - 7 april 2012 01:43

Hejhej.  
Min uppdatering är inte den bästa, men förtillfället lever jag mer i verkligheten än datorn.  
Ska inte göra ett smack till påsk. Men på påsklovet ska jag va med en massa folk , det blir awesome!
Har inget med saken å göra , men jag får cpryck på min hund som ligger och snarkar. Det värsta som finns är när någon snarkar .. o.o'
Iaf så ska jag försöka sova nu så jag orkar upp imorgon.

See ya, hugs!

   

Av Sara Karlsson - 7 april 2012 00:57

Utan dig - Inget mig <3
Från detta 
   

Till detta
 

Den här hunden skulle inte jag kunna leva utan. Fäller en tår så fort jag tänker på dig , hela du är awesome.
Den coolaste,sötaste och perfektaste  Bella som finns , it´s you♥ 

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards