ppopcoorn

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Sara Karlsson - 9 april 2012 23:51


Imorgon ska jag vara med sötsaken som är på bilden åvan till vänster. 
Först ska vi in till göteborg för att shoppa och ha allmänt mys! Efter det så drar vi hem till henne för att hämta grejor, hon ska nämligen sova hos mig! På onsdag går vi upp tidigt för att fota ett helt amaazing tema på henne!
Har en massa ideér, dock hinner vi inte allt .. men kanske hälften ?
sov så gott, ni får ändå ta del av det där eftersom alla bilder kommer upp på bloggen.  
Fine, puss! 

 
Av Sara Karlsson - 9 april 2012 23:43

Fick energi , waaah 

 

Av Sara Karlsson - 9 april 2012 15:02

Solen skiner ja, fåglarna kvittrar och man får en sån där härlig känsla om att man nästan vill bada.
NEJ. 
Har vart på kenneln i ca tre timmar , och nu bär det av till min faster. Vi ska äta middag där och så!
Ha det bäst.
   
nyduschad glad tjej.
btw, kameran följer med till faster!    

Av Sara Karlsson - 9 april 2012 10:00

Helt klart min mamma
Vi står varandra så otroligt nära, pratar om exakt allting mellan himel och jord. Utan henne känner jag mig inte trygg , 
mamma gör alla mina dagar i veckan från måndag-söndag. Hon hjälper mig med allt som jag vill ha hjälp med, hon finns alltid  där för mig. I mina ögon är hon bäst. Ett leénde på läpparna så fort jag ser henne, hela hon är så underbar!
Hon är den viktigaste personen i mitt liv, så är det bara.
Mamma, jag älskar dig ♥

   
dock en gammal bild ! Men lika söt nu som då :) 


Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards