ppopcoorn

Alla inlägg under april 2011

Av Sara Karlsson - 21 april 2011 16:28

Häy.
Sitter i köket lyssnar på musik & dricker hallonsoda & tuggar tuggummi .

Rätt gött om jag får säga mitt ^^
Var ute och tog lite bider förut , blev inga fina , hundarna var inte ens pigga ..
Snart kommer mamma hem ialla fall , det blir mys .
Ska nog ut med hundarna tillsammans eller något?
hej då.

        

inte fixat på något sätt,håret är hullerombuller.
men bryr mig inte , har man lov så har man lov .
That's it .
hugs and kisses .

Av Sara Karlsson - 21 april 2011 14:52

Hello .
Idag ska jag inte göra så mycket , Sarah kom ett tag men mådde dåligt & åkte hem igen , hoppas att du kryar på dig bästa   
Så jag ska nog ut & promenera med hundarna ett tag nu , det är liksom så otroligt skönt väder ute , inte jätte varmt så man får ont i huvet men även inte kallt häller.
Parfekt med andra ord , som ni ser fixade jag bloggen lite , missnöjd men orkar inte ändra nu på ett tag .  
Bilden är på mig & världens bästa hund .
Ska nog ta ut datorn & ta lite bilder på hundarna när dom springer & så.
Det är så skönt med påkslov så det finns inte!
Längtar verkligen till sommarlovet
Ska sitta och göra lite läxor sedan ,har typ 100 frågor till ett prov , hur ska jag orka?

Ska inte babbla på mera nu .
Vi hörs ikv ,bloggar mera då!
Puss !

 


Av Sara Karlsson - 20 april 2011 17:32

Tjo !
Inatt har sötaste paulina sovit hos mig , vi har gjort mycket , så kanske inte berättar allt , men hoppas ni fattar att jag inte orkar det ;PpppPPPppPp
Aa, i alla fall .
Igår kväll gick vi typ runt i hindås , mys .
Det var ju så otroligt fint väder , så vem vill sitta inne då ?

Sen gick vi hem och fixade i husvagnen sen kollade vi på film ( the grudge 2)
Tycker den var sådär bra , fast man ska nog se 1:an först för att fatta handlingen . kan va smart..
Sen så kollade vi på något cp program pipen & jonson ,sen somna vi typ .

När vi vakna vid 11 , så rastade vi hundarna & gav dem mat .
Sen gick vi in & kollade på grudge2 igen och sedan Orphan , en sjukt bra film.
Tips , se den .
Imorgon kommer bästavännen & sover här det ska bli gryyymmmmtt kul verkligen !
Kameran ska laddas ,för bilder kommer .
Ha en bra dag .
  kram


Av Sara Karlsson - 19 april 2011 00:22

Heeej !
Är med kajsa ,hon ska sova här , fast det fattar ni kanske eftersom klockan är 00.22   
Vi ska sova i husvagnen inatt med Mandy , Embla & Bella   
Mysigt,bilder kommer .
fast inte speciellt seriösa om man säger så ?
                  kramizar /Sara & Kajsa

Av Sara Karlsson - 18 april 2011 14:20

Funderar på att blogga på blogg.se också .
Den var liksom bra,bara att jag inte fatta någon ting ?
Men spela roll , lär väll mig med åren ?  
Men då ska jag ta bort http
://ppopcoorn.blogg.se & skaffa en annan .
får se..
/Saris

Av Sara Karlsson - 18 april 2011 14:08

Sa att det skulle komma lite bilder ,visst ?
Det gör det också , fotade lite på Mandy , Embla & Bella.
Det går inte att få bättre väder typ,det är döhärligt ute 19 grader .
Idag ska jag städa mitt rum ,ifall jag orkar   
Ha en bra SOLIG
dag!
Kram  
             


 

Av Sara Karlsson - 18 april 2011 12:09

KORT INLÄGG.
Cha.
har varit hos tandläkaren i typ 2 timmar eller något? -.-
Lagade en tand & var på hälsokontroll ,eller vad det heter?
Gjort nu iaf , så nu har man ett helt lov att njuta på.
Kommer nog bilder ikväll , ska eventuellt ut & fota med hundarna.
Imorgon kanske Paulina kommer & ska sova här,det ska bli grymt kul , tror vi ska sova i husvagnen & se på skräckfilm & så .  
hade bra sålänge !
PUSS&KRAM <3

Av Sara Karlsson - 16 april 2011 10:33

 Go morron .
Idag ska jag bara vara hemma & städa husvagnen , eftersom jag & några kompisar ska sova där till veckan   
Så det ska bli kul ,då får den ju va fin & städad liksom.
Imorgon ska jag till kenneln ,underbart .
Ska också till rävlanda idag & köpa mat till vovvarna   
Ha ett bra lov , själv ska mitt bli gryymt bra !
/Sara  

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards