ppopcoorn

Alla inlägg under april 2011

Av Sara Karlsson - 14 april 2011 21:44

sitter och försöker lära mig oregelbundna verb på engelska ,som vi har tills imorgon .
Det är omöjligt , man behöver år för att lära sig detta  
Iaf jag , det är skitsvårt .
19 stycken som vi har tills imorgon och vi ska kunna böja dem & översätta .
Började med detta i måndags , har inte lärt mig än. :0
alla börjar på samma bokstav också , B  & typ 5 stycken på c -.-
shitasså , hur ska det gå imorgon ?
 

Av Sara Karlsson - 14 april 2011 19:57

Hej blåbär  
Haft en underbar dag , vart med Matilda & Sarah  
Vi spela sims , sen gick vi ut & flumma och fotade ,härligt väder.
Solen har skinit hela dagen , har kunnat gå i korta byxor & bara trjöa .
Hoppas att hela lovet blir såhär underbart liksom ,
ska vara med kompisar på lovet & med hundarna .  
På söndag ska jag jobba på kenneln , underbart & träffa alla härliga golden , allt är liksom underbar!   Ska vara hemma ,mysa ,städa och bara fixa i helgen !
Här kommer lite foton , laddar inte upp alla det orkar jag inte .
                                      

haydåy!
puss&kram

TJA

Av Sara Karlsson - 13 april 2011 17:19

Hej.
Onsdag idag , har fortfarande inte orkar lägga upp bilderna från bohus.
Är lite seg med såntdär.
I går hade vi studiedag , soft .
var lite med Tilda & Thea och slinga håret.
Ska snart iväg & hämta Mandy&Embla.
Imorgon ska jag plugga.
Och på fredag ska jag & Bella kanske till filippa .  
min vecka typ?

aja ,


Av Sara Karlsson - 11 april 2011 22:38

återkommer när jag hämtat mig igen..
bilder från bohus 10/04-11 kommer till veckan ,.

Av Sara Karlsson - 10 april 2011 09:11

Hejhejhej .
idag är det bohus igen ,det ska bli kul , har fortfarande inte bestämmt mig än vem jag ska gå med på barn&hund  , men det får ni veta ikväll .
Ha en bra söndag .
pussar&kramar  

Av Sara Karlsson - 9 april 2011 21:51

Hej gott folk  
Underbar dag i bohus ,solen sken & vädret var topp10 !
Mandy kom 3 i sen klass (Veteranklass) med EXCELLENT , du var jättefin mandy , otroligt bra jobbat sötnosen min  .
Sen gick det bra för dem andra , kommer inte ihåg allt xd
På barn med hund 1.Filippa Lagen med Embla .
2.Sanna Bejegård med Musse.
3.Jag med Bella .
4.Tilda Ståhl med Rocky  .
Grattis !
Thea du var jättejättesuper duktig !   
Nöjd med Bella,hon var jätte duktig verkligen.

Imorgon ska vi dit igen ,fast då får jag se vem jag går med .

bilder från dagen .
                     

Dagen har vart bra , den ska bli lika bra imorgon också  

Mera bilder kommer imorgon .
Kisses

Av Sara Karlsson - 7 april 2011 19:50

Yhej!
Idag har jag vart med Sarah , vi gjorde inte mycket , men mysigt var det iallafall   
Vi prata ,försökte spela sims , men det dampa ..
Älskar dig superduper mycket Sarah!
här kommer en bild..   ... har ingen blogglust så , detta får räcka ..

Puss ;*

Av Sara Karlsson - 5 april 2011 21:55

Yoo bloggin !

Nu sitter jag här & snackar skype med http://fliprym.blogg.se , mysigt .
Idag har jag inte gjort så mycket , haft utvecklingssamtal , fick veta att det går bra för mig i skolan , så det var kul att höra   
Fick MVG på sammhällkunskaps provet , 35 av 37 , är supernöjd .
Ska snart lägga mig för nu är klockan 22.04 .
Ska ju liksom upp tidigt imorgon och så + att vi har en lång dag i skolan imorgon ..
Vi går typ till 4 eller något   :'/

Men ska typ gå & lägga mig nu , så vi hörs imorgon .
Då kan jag skriva lite om vad jag ska göra på påsklovet & så!

Kramar

 

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards