ppopcoorn

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sara Karlsson - 25 oktober 2011 22:52

Hallådär!  
Har nog blivit sveriges sämsta bloggare , men har inte tid längere . Inte just nu iallafall , så mycket med skolan och hemma med hundarna och så. Ska försöka kasta in ett inlägg /dag åtminstonde.
Ska inte göra något imorgon , torsdag, fredag ... men på lördag ska jag och Sarah ta tåget upp till mormor , grymtkul.
Det ska vi sova i 2 nätter , alltså tills på måndag.   

Som vanligt så skriver jag inte precis om något kul eller så , menmen! Får hoppas vi får helt sjukt fina bilder i helgen , för då blir det bomber här på bloggen..

Jaodå , ha en supernatt så höres vi med fräscha nya inlägg imorgon. Puss!

går inte att ladda upp bild? xO usch för bloggplatsen ibland alltså.

Av Sara Karlsson - 24 oktober 2011 07:46

Denna hårlotion är heltperfekt , superbra verkligen. Den skyddar mot värme , om man har färjat håret så håller färgen längere med denhär. V'ärt att prova , tror inte ni kommer bli besvikna.
Hursom - så måste jag kila och fixa mig , börjar lite senare idag så det är ju ett + iaf.   
   

Av Sara Karlsson - 23 oktober 2011 23:18

*5 saker jag längtar till:
-höstlåvet
-sm , sthlm hundmässa
-my dog
-systemkamera
-när jag fyller

*5 sanningar om mig:

-Jag älskar att fota
-Mina vänner betyder allt , skulle verkligen inte klara mig utan er
-Bland det underbaraste jag vet är att duscha
-Har en himla massa onödiga rosetter som jag inte vet vart jag ska göra av?
-År 2011 har varit underbart.

*5 saker jag verkligen älskar:
-datorn
-mobilen
-clementiner
-duschen
-mascaran

*5 saker jag ska bli bättre på:
- uppdatera bloggen
- läxorna
- junior handling
- att spara pengar
- att lägga mig tidigare

 
Ibland får jag verkligen blogg-lust!  men bara ibland.
Puss

Av Sara Karlsson - 23 oktober 2011 01:24

Hej alla glaada.
Haft en sjukt bra kväll med Frida , sjuka människa.. hehe. 
Nu ska jag krypa ner i sängen , med ett underbart varmt täcke över mig , mys!
Imorgon vet jag inte vad man ska hitta på , va med någon kanske? ;3
HA DE BÄST , puss!

Av Sara Karlsson - 21 oktober 2011 09:21

   2 blondiner som sitter och jobbar biologi , ^^
..Idag ska jag bara tjilla lite och på konfagräjs,hihi!
Bad update , i know , but who orking ? ;) Påss.

Av Sara Karlsson - 19 oktober 2011 08:48

Tjenare, 
Rätt go dag , vi slutar 12 eller något , får se vad jag hittar på efter ...
Har just gjort läxförhör , så slänger in ett litet inlägg. Just nu sitter jag i klassrummet och kollar ut på regnet , usch för regn! 
Fundering;Att göra en ny blogg , mycket coolare, snyggare & bättre , fast jag även kommer ha kvar denna . Kommer inte blogga på ppopcoorn , men bara så ni kan kolla in mina gammla inlägg. Jag tror jag ska göra så , men inte helt 100 % säker.
Får tänka mera , kom med förslag ,tips och så , för att få lite ändringar !
Puss.   usch för bilden.

OMG

Av Sara Karlsson - 18 oktober 2011 21:52

Hejsan!
Är fett missnöjd med allt på bloggen, headern , alla inlägg , min statistik osv...
Så ska fixa en rejäl "makeover" här på bloggen , men nya färger ( rosa.
.) och ny header när jag tagit nya bilder och när jag har tid. Och så ska jag filma mera , göra mera roligare inlägg och massor, låter det okej ? 
-BRA! för denna veckan ska ppopcoorn.bloggplatsen.se bli en roligare blogg.
Då hörs vi med supercoola inlägg imorgon !
Puss&Kram . 

Av Sara Karlsson - 18 oktober 2011 09:14

Hallå och förlåt för dålig uppdatering. 
Men har inte haft tid och allt detdär  Idag ska jag plugga och kanske vara med någon en stund ? Asså , jag har varkligen inget att blogga om.
Ha det bra , puss på alla fina människor. 
   

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards