ppopcoorn

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Sara Karlsson - 18 december 2011 19:35

Rubriken talar 
Min söndag har varit kanon, vart med Sarah och Kajsa hela dagen. Kajsa sov ju hos mig inatt, det var helt galet kul. Vi gick en jättelång promenad på ungefär två timmar med massa hundar. Efter det myste vi, åkte pulka och bara snacka.  Härlig känsla när man vaknar så är det snö ute , mysigt! 

Har inte så mycket mer att skriva.
Men ha en fortsatt bra söndag kväll , så hörs vi ikväll eller imorgon .
Puss! 
      
Sitter hemma hos Kajsi i Kajsis soffa , grymt. 

Av Sara Karlsson - 18 december 2011 16:49

känner mig så jävla utnyttjad.

Av Sara Karlsson - 18 december 2011 02:32

Time to say godnight?
Kajsa smällde igen datorn för 50 sek sedan, hon sover redan? ' Själv ska jag borsta tänderna och byta om & sedan krypa ner i sängen. Tack för kvällen/natten , det har varit jättemys!   '

Imorgon bitti blire som sagt kyrkan å efter det va med Kajsa & Sarah. Om jag inte mår förjävligt dvs..
Godnatt mina fina läsare, puss!  
  
Japp , söta små sockertoppar med ägg på huvet. hihi

Av Sara Karlsson - 18 december 2011 01:31

Helt underbar kväll med Kajsa!
Vi har bastat & tagit på massor med konstiga produkter på kroppen. Sjungit , skrattat och krossat ägg i våra skallar , yepp!
Helt perfekt kväll liksom , vi ska vi kolla på film och sedan blir det väl att snacka en massa?
Å imorgon ska jag tvinga med Kajsa till kyrkan , gå upp klockan 08.00 osv . Awesome,.

Alltså , 10 sek lång film , väääärt .
/S , puss.
 

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards