ppopcoorn

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Sara Karlsson - 22 december 2011 22:45

Hej . Följde somsagt med Matilda till borås , helt galet mysigt var det. Köpte inte jätte mycket , ett linne och lite ansiktsprodukter.
Imorgon ska jag gå upp 08.30 för att ta bussen klockan halv imot landvetter, måste till allum och köpa svarta jeans och kofta till julafton. Efter det ska jag packa och så , sedan bär de av mot mormor , super!
Hihi, nu ska jag faktiskt lägga mig, är trött och att bläddra igenom goldennytt skadar inte.
Ha det bra,puss.  
Du är så obeskrivligt underbar, jag älskar dig!

Av Sara Karlsson - 22 december 2011 13:56

Haha, jag sitter & väntar på postis Per , men han värkar inte vilja komma till oss med mina betyg. Segt.
Idag ska jag följa med Matilda till Borås, kanske handlar något. Får se? Isåfall kläder , behöver liksom det!
Har typ ingen tid till att blogga så dags att dra, ska äta,ut med hundarna och så , så lite att göra först.
Ha en trevlig dag,
bilder från avslutningen kommer, hade nämligen med mig min system , yä!
Då hörs vi ;) puss

Av Sara Karlsson - 22 december 2011 11:50


Asså , åhhhhhä för startbilder . Ser ut som en krinig kärring! :o
 

Av Sara Karlsson - 22 december 2011 01:24

MITT TIPS .
Använd inte TREsemmé , mitt hår blev tort,slitet och svårkammat. Använde det idag, har kört med det ett tag innan också. Men nu när jag använde det blev mitt hår jätte trassligt. Behövde ca 1/2 hårinpackningsburk i håret , omg .
Bara en liten varning , för ni som inte använt det ..
Vissa tycker det är grymt och så , men TREsemmé får dagens diss.. fuu.

Av Sara Karlsson - 22 december 2011 01:06

Heej!  
Idag har jag städat och vart med Sarah. Alltså när jag kom hem så städade jag och så kom Sarish runt halv fem eller nått. Vi har haft en jättemysig kväll, bytt julklappar,åkt pulka, mulat markus,bastat osv...!
Imorgon blir det julavslutning, då vi ska uppträda i dans, jao. Här är man typ längst fram och imitten men kan inte ens dansen. Jaja, tagga iaf.
Lite crazy bilder på mig & Sarah, vi är ju lite crazy så..   
   

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards