ppopcoorn

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Sara Karlsson - 26 december 2011 23:22

Känner fört, då jag gört.
Yes, är ganska sugen på att blogga stort , & som texten åvan berättar.
Jag tänkte iaf berätta lite om mina planer inför detta jullov som ska bli bäst!
Jag ska då vara mycket med massa fina kompisar,sova över osv. Träna mycket utställning och tvinga med mamma upp till agilitybanan med en massa kennelhundar och mina egna såklart.
Shoppa en massa, äre någon som vill dra in till nordstan , messa! Jag ska kolla på braking dawn & fika i stan. Rida en supercool häst. Chilla och bara vara ja. Haha, chill jullov va?
Vad ska ni göra på erat jullov? av så många läsare kan väl någon slänga in en kommentar ? tar typ en sec,.
Blogga stort, jojo tjena. Det blir nog inte så mycket mer.
Så hejdå folket!
 



Av Sara Karlsson - 26 december 2011 23:11


Haha! Snackar bara en massa koja typ, videon är nästan pinsam! :P Har säkert glömmt något, men kom just hem från mormor, så det går inte sammla in allt man fått , hi. Värkar otacksam & stressad. Men är sjuktjäkla tacksam för allt fint i år!
PÅSS.
 

Av Sara Karlsson - 26 december 2011 13:56

 
Jag gillar min K4k4 , den är fin . :3
Yumyum! Haha, oseriös. Fin dag typ , blåser & är fett kallt. Sitter i min mormor's kök och äter kaka.
Nu blire nog att dra till moster & hennes sambo en stund med Embla.
Hihi, se ya later :* 

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards