ppopcoorn

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Sara Karlsson - 14 juli 2011 23:35

Heej!
Snabbt inlägg bara för jag inte vart jätte social idag..(a)
Imorgon blire att gå upp klockan 06.00 bara för att det är hundutställning i tvååker, juniorhandling med Bella så har badat henne och sånt idag.
Vi ska ha med Mandy,Embla ,Bella och Lone , kommer bli jobbigt med alla.
Nu ska jag lägga mig och läsa i hundböckerna "allt du behöver veta om hundar, aktivera din hund och golden retriever"
Ska läsa lite om hur man trimmar hunden osv..
Puss,bilder och shiiet kommer upp på bloggen.
nattinatt.

Av Sara Karlsson - 14 juli 2011 06:55

FRÄKT!!
Jag är vaken nu? klockan är inte ens 07.00 än ?
Jag vaknade av att Bella rymmde från trädgården, så mamma ropa efter henne och jag har öppet fönster så det hörs något om man säger så.. fast hon kom sen men ao,jäkla hund asså,riktig buse..
Böhö,kan inte somna om nu :/?
Så får la sitta här och skriva typ.
seegt,iaf idag ska jag packa inför norge, och uts.. och senare (vid 16.00) åka och handla mat och nylonstrumpor, osv..
Imorgon blire hundutställning , tvååker = juniorhandling=Bellin, the busig woman.
Ska lägga mig nu, går upp kl 09.00 eller nått? försöka vända om dygnet.
puss;*
  bild från stugan, när man sade tråkigt.. snygg, det behöver ni inte säga,men tacktack.. ;d

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards