ppopcoorn

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Sara Karlsson - 24 juli 2011 22:51

Hur kan man sakna något så sjukt jävla mycket?
Det är svårt att förstå om man inte saknat själv.
Fattar inte hur jag klarat mig , det är så att jag inte träffat bästis på hela lovet, fkn sjukt.
hela lovet , asså fattar ni eller?
Tumme upp är att ska kanske träffa bästis någon dag denna veckan, om inte så tänker ändå komma,asså jag står helt seriöst inte ut längere.?
Du är så sjukt saknad Sarah Svensson, skitunge, lova vi måste träffas, får adhd ryck annars!
  bilden är från skolavslutningen.
det var sedan sist vi sågs..
kisses

Av Sara Karlsson - 24 juli 2011 21:54

  
Hemma från Norge,härligt.
Det har varit en sådär vecka, ni fattar la själva när sådär skrivs?
Regnat så är ganska så trött på regn, nu vill jag ha sol och allt detdär..
Något jag inte glömmer i Rjukan är campingen och det konstiga folk som jobbar där.?
Och rjukanbadet, sjukt underbart.
Har inget att skriva mera om Norge?för det är ändå så ointressant att läsa, ni vet ju redan vad som hände i Oslo och Utöya osv..
Är trött så orkar inte skriva så mycket,detta får räcka sålänge..
Hadebra,hörs

Av Sara Karlsson - 24 juli 2011 21:49

       
Liseberg med Filippa vart helt underbart och det var en perfekt dag med den undebaraste!
17/07-11 en dag som inte kommer att glömmas.
Vi åkte massor, och bara gick runt och myse i ösregnet , båda gillar ju regn så det vart lite passande.
Tack för den underbara söndagen, älskar dig superbäbisen! <3

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards