ppopcoorn

Alla inlägg den 25 juli 2011

.

Av Sara Karlsson - 25 juli 2011 22:01

att fälla en tår kan betyda mycket.

Av Sara Karlsson - 25 juli 2011 17:00

 

HOLA! :P
vill bara säga att headern är tillfällig, orkade bara inte ha kvar blomman..
Håller på att ladda ned "Justin Bieber-Never say never"
alla tycker den är bra, så varför inte prova att se den själv?:)
Ha en bra eftermiddag,bloggar mera ikväll .
hugs and kisses<3

Av Sara Karlsson - 25 juli 2011 15:32

  
Under jorden vilar en ängel, en ängel som är oerhört saknad av hennes familj.
Jag kommer aldrig glömma denna finfina ängel, jag saknar dig fortfarande lika mycket som då, jag minns dagen du dog som om den var igår.
Fantha,du var bokstavligtvis som en storasyster, när jag var liten vaktade du mig,du tog aldrig mina leksaker, du bara var där på något sätt, du låg alltid och kollade på mig dag ut och dag in.
Alla stunder med dig är fina stunder som jag aldrig kommer att glömma.
Det är du som har gjort att jag börjat älska djuret hundar.
Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, ovavsätt vad som händer.
Jag drömmer om dig ofta, ibland kan jag vakna helt kallsvettig för jag tror att du ligger i biabedden brevid min säng, men jag ser dig inte ialla fall.
Vill bara att du ska veta att du är min lilla ängel fortfarande,och hur mycket jag saknar dig.
Under denna blomma på bilden vilar askan av Fantha, det är den finaste blomma jag vet!
<3

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards