ppopcoorn

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Sara Karlsson - 7 augusti 2011 21:21

Hello.
Idag har jag varit med Sarah, det var helt underbart att träffa dig igen .
Vi sminkade varnadra med ögonskugga i regnbågsfärger sedan gick vi ut och fotade lite och sedan blev det datorerna!  Tack för en galet mysig dag.
Klockan 19.00 ungefär gick jag och Kajsa ut med hundarna på vägen hämtade vi upp Nora,Tjorven och Pia sedan gick vi till skogen osv..
Två timmar lång blev promenaden , underbart att vara ute. Så tack för det också.
Nu sitter jag och dricker Schweppes, Yummie!
Imorgon blir det nog Sarah och sedan rida kanske?
Då vet ni lite vad jag gjort idag då , dagen var feting bra.
Hade grymt bra, puss.
         

Av Sara Karlsson - 7 augusti 2011 11:41

Hejsan.
Nu har Kajsa sovit hos mig i två nätter , vi har kollat skräckfilm "amusement" så jävla dålig verkligen ... pratat, myst, ridit och allt detdär.     
Underbar människa är du verkligen !
Sen ska jag vara med Sarah, hel mys eftersom det var ett tag sedan..
Dålig update pga sommarlovet osv.. Men det ska bli ändringar till hösten.
Var la allt typ?

(Bilden på Jafar har Kajsa tagit)
btw. Kanske ska bli skötare en eller två dagar i veckan på Jaffe, ska förhoppningsvis provrida nästa vecka, så jävla lycklig, så har jag en bra lärare också! :)
Kram//Sara

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards