ppopcoorn

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Sara Karlsson - 20 augusti 2011 21:00

  Hallåhallå.  
Kände för att göra ett litet blogginlägg.
Nu sitter jag här med Filippus,vi datorerar , if you understand 
Vet inte riktigt vad vi gjort idag, har tänkt och tänkt , men kommer inte på det, fast fett kul har vi haft iaf.
Nu ska vi snart dra upp och duscha, jag älskar att duscha det är typ det härligaste som finns iaf när FILIPPA bitit i ens hår?   
Fråga mig inte vad smailisen gör, för vet inte och kan tyvärr inte svara på eran fråga. ANTÄCKNA DET!
Aja, ska duscha nu, får fan panik annars.................... <.<

hejdå looosers.


Av Sara Karlsson - 20 augusti 2011 14:56

Hej.
Är med Filippa, hon har sovit hos mig inatt, det har vart jätte mys.
Kollat skräckfilm,myst med hundarna, flummat och pratat och allt detdär..
Sjuktmysigt iallafall, skräckfilmen hette "Drag me to hell"
Vi sommande sju, innan dess så gjorde vi en musikvideo till låten Do you wanna be my fjortisboy. haha,såå otroligt seriös, den kommer nog upp på bloggen någongång typ.
En natt till med bästis , det blir mys. men fyfan vad äcklig husvagnen är, sängarna är fulla med chips&dipp, dricka och allt sånt x(
Nu ska vi äta frukost.
Så hade grymt, puss..
  
oseriös.
btw, är så suuuuuuuur ,
min dator har pajat.
fuuuuu.

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards