ppopcoorn

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Sara Karlsson - 9 augusti 2011 20:26

        Bilderna från stallet, kommer nog en film framöver också .
Och om ni undrar varför jag täckt över min fot, så har jag den jätte konstigt :o
puss, bloggar mera ikväll.

Av Sara Karlsson - 9 augusti 2011 17:02

Hoppas ni orkar läsa..
Hej iaf :)
Igår var jag hos Sarah hela dagen (från 13.00 till 22.00 eller något)Vi red , och var mest i stallet, sedan hämtade mamma oss och körde oss till OKQ8 , där handlade vi chips , dricka mm..
Sedan kom Kajsa och då gick vi ut i husvagnen , pratade och bäddade i typ en timme eller något sedan in hämta mera saker och så kollade vi på Paramornal Entity (fyfan, vilken sämst film, se den inte ni kommer isåfall verkligen ångra er)
Asså man kunde nästan sitta och skratta åt den ?
Sedan ringde vi HL , och pratade , myste, drack cider & cola.
Helt random kom jag på att vi skulle gå ut (då var klockan 5 på morgonen)
Vi gick iallafall ut,flummade osv..
Det slutade iallafall med att vi somnade ungefär 7 på morgonen,
Vi vaknade 12 och då åt vi frukost , städade och spelade in en "skräckfilm"
Den blev helsämst, menmen, den kommer iallafall upp ikväll .
Det har ialla fall varit en helt underbar natt med mycket skratt och flumm.
Ni är bäst , kom ihåg det!
Den bästa natten på länge, som jag aldrig någonsin kommer glömma.
Kommer även bilder på spooky , och katter osv i nästa inlägg.
Men nu ska jag och mamma ut och gå tror jag :p
Hadet jätte bääst!! :D
Kram

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards