ppopcoorn

Alla inlägg under mars 2011

Av Sara Karlsson - 22 mars 2011 16:34

  

Hejsan ,
idag har det vart en ASSEG dag verkligen,så himla tråkig .
Kom hem kollade massor med utställningar hittade några,
ska förmodligen till en med Bella den 30 april och 1 maj , askul, båda är inoff  
Ska snart ut och träna utställning med Bella lite   
tror det var allt typ?

Kram,

Av Sara Karlsson - 20 mars 2011 22:08

Hejsan ! '
Söndagen blev ju rätt så lyckad ändå idag kan jag tycka..
Började med att jag gick ut med Mandy och Jamie, sen lämnade jag Jamie och Embla på kenneln och var typ där i några timmar .  

Sen hem och typ bara mysa träna lite utställning med Bell ,det gick bra .
Har kollat ut lite utställningar som jag ska ställa Bella på .
Och så ska vi boka campingplats till ransäter, det blir nog 4 nätter tror jag   


GRATTIS FILIPPA TILL JUNIOR HANDLINGEN 3-bis   


Hääuum , har inte mycket mera att säga faktiskt . ska typ snart lägga mig ska bara duscha !
Här kommer lite bilder , halv timma gammla   
          


Bloggen kanske imorgon också .

Puss & Kram !



Av Sara Karlsson - 20 mars 2011 10:24

Tjoho, söndag då va?! D:
Det är typ tråkigaste dagen i veckan ..
men jag tänkta ladda upp lite bilder från när jag sov över med underbara Matilda !  

Vi gjorde typ asmycket  , bada , dansa , flumma , tog kort , käka godis & chips  , prata , lyssna på musik, spela rcc o massa , fett värd kväll !  

http://www.youtube.com/watch?v=xeU0vpnaTts 
checka våran random dans   

                                         


 

Tack för super underbar kväll/natt/dag .
Det får vi ta o göra om tycker jag !  

Är det någon som vill sova över fredag till lördag?
hade vart kul , tala om det eller skriv ett mess eller komentera isf   

Hade bra .
Puss & Kram //Sara

Av Sara Karlsson - 19 mars 2011 00:40

hej.

är verkligen jättejätte trött .
Matilda sover här , vi har haft jätte mysigt , bilder kommer imorgon tror jag !  

 Berättar imorgon om vad vi har gjort med mera ..
Nu ska vi sova , natti  

  

Av Sara Karlsson - 17 mars 2011 21:41

TJA.
Sorry för man inte har bloggat på ett litet tag ,fast har typ inte haft lust .
Imorgon ska vi redovisa , jag ska redovisa om New York , fast har övet så det lär la gå bra , kommer faila ändå  
Var med Sarah idag,myspys  
Imorgon kommer kanske Jamie   hoppas jag mår bättre så jag kan göra det   

Saknar han så..
Iaf detta ska bli en myys helg med familjen vi ska fira Pappi för han fyller år på måndag , så grattis till han  

Inget mer att säga ,
är bara superduper förkyld     

busssssssssssigt, hejdå
KRAM O PUSS //Sara

Av Sara Karlsson - 14 mars 2011 19:20

 

hej.

har vart en jätteseg dag ..
imorgon ska jag och Sarah till Allum och handla 

ska inte ha så mycket ,

bara kolla efter en mascara och bikini & badbyxor   

så det ska bli otroligt mysigt bara jag och bästa vännen !

Kameran får nog följa med , haha   

bilder kommer isf.

jag mår inte bra nu , sjukt orolig för en sak ..

orkar inte blogga nu ..

hejdå

 

Av Sara Karlsson - 13 mars 2011 19:24

       


Mobilbilder , så inte jätte bra , menmen.

Kladdkakan på bild och den sista bilden , Bella från promenaden ! 

Nu ska jag äta Pizza , Pappa bjuder , tack !!  

Hejdå 

/Sara

 

 

Av Sara Karlsson - 13 mars 2011 15:41

Tjohej leverpastej   

Haft en underbar söndag ,
sovmorgon , vaknade ungefär vid 10 eller något och låg till halv 11 !
Sen satte jag mig vid datorn och käkade gröt .
Sedan gick jag , Kajsa , Bella ,Mandy och Pippi ut på en lång promenad , var ute i 2 timmar kankse ,

det var så himla härligt solen lös och vi gjorde sökövningar med hundarna och tog med oss fika !  
Så än så länge har söndagen vart kanon .
Är verkligen jätte nöjd med Xperian också , det är både bra och rolig , tusen tack igen Pappa .
Ska lämna Mandy sedan göra klart engelskan och sen baka kladdkaka .
Kommer säkert bilder ..   
Ha en bra söndag allesammans !

Sitter och tuggar tuggummi !   

PUSS & KRAM     

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards