ppopcoorn

Alla inlägg under mars 2011

Av Sara Karlsson - 6 mars 2011 20:32

SÅÅÅ VÄRD DAG,
hej var på kenneln med filippa idag , det var så himla kul och underbart , och igår asså vi har sjuka ideér för oss , men har så himla kul ihop i alla lägen (Y) tack så sjukkktt mycket för helgen sötnos .
aa iaf vi var på kenneln , har inte vart där på år , så det var liksom extra underbart tycker jag !!!   
Här kommer lite bilder (;

                                          

Tack för helgen sötis <3

Av Sara Karlsson - 6 mars 2011 01:33

   Hej .

har haft en mysig dag med Lippa .
Nu ligger vi här i en varsin säng med våra hundar Bella och Agnes,
men vi ska snart se en skräck film psalm 21 eller något hette den?
Bella är helt underbar nu ligger hon bredvid mig och snarkar , mamma's sööta gris är hon  
Imorgon blir det att passa kenneln , det ska bli jättemysigt för jag saknar alla hundarna så himla mycket speciellt Greta & Goliath 2 underbara gamlingar .
jag der helt cp ut på bilden , men aa  Bella är söt som alltid .
Puss & Kram!

Av Sara Karlsson - 5 mars 2011 23:20

Tja !
är med Lippa , kul som alltid .

Förut så skulle vi göra en as cool dans för kajsa ,emma,malin ,linda , emelie , men vissa våga inte komma ut xO

 

Var på Ica förut     
ämh?
bild.

  

Av Sara Karlsson - 5 mars 2011 11:41

Hej , underbar lördag är min första åsikt , för solen skiner och det är 4,3 + grader ute , så jag och mamma ska gå en lång promenad med hundarna  sen  

Kanske kan ta med kameran? fast nä , får inte bli för mycket hund i min blogg !

Kommer blogga as mycket idag , ska ju va med filippa , så kommer nog en del flummfoton kan jag tro .
ska inte blogga för mycket nu bara , sovmorgon idag ,sååå göött !!

fulbild , men ser tomt ut utan bild .  

Av Sara Karlsson - 4 mars 2011 16:46

Hej , får bli sveriges flagga , om ni fattar vinken   

I alla fall idag var det skola , helt ok.
Men efter skolan så gick jag ut en liten promis med hundarna och sen satte jag på musik och tog kort med hundarna , mysigt !  
Älskar Embla , Mandy och Bella dem gör min dag glad och rolig.

Jag skapade en kategori "fredagar" för dem är så otroligt härliga .

Vad ska man skriva här då?
min helg :
Fredag : bara vara hemma och mysa med mamma och vovvarna .
Lördag : Vara med hundarna och sen kommer Lippa.
Söndag : Kenneln.
aja , här kommer korten på hundarna .

                  

 

Kram & Puss , fast tvärtom   

Av Sara Karlsson - 4 mars 2011 07:37

Hej!
Ska snart dra till bussen , 20 i ska jag dra , så gäller att blogga på en minut ungefär  , fast det ska la gå .
Fredag , det ska bli så mysigt ska bara vara hemma och mysa med  hundarna &mamma och ha riktigt fredag's mys hemma.
men hinner typ inte skriva något mer ..
vill ju inte missa bussen ..
Kram

En en halv minut gammal bild , deni ..
Haha chaajoodåå!  

Av Sara Karlsson - 3 mars 2011 21:38

Hej alla blogg-läsare  

Är verkligen jätteglad idag för det har varit en sån underbar dag med Mamma ,Sarah och Ann-Britt !

Nästa resa ---> England  

Minnesvärd dag gånger-10000!

Här kommer bilderna på köpet .. och lite andra   

                                             

Tack så mycket för dagen !
Ullared 03-03/11  

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards