ppopcoorn

Alla inlägg under mars 2011

Av Sara Karlsson - 12 mars 2011 16:22

                  

Av Sara Karlsson - 12 mars 2011 15:46

   

Hej!
Har verkligen varit en helt underbar fredag/lördag ,sov jö hos Sarah fredag till lördag med Sarah och Matilda och Emma på kvällen .  

Vi gjorde massor med grejor  , fota , flumma , prata  ja allt typ .

Sen i dag (lördag) kom pappa och hämtade mig vid 11.00 ungefär då åkte vi till Allum fick massor med fina grejor av pappa . Tack pappin !

Så jaaooow , nu har man ny mobil då   

Ikväll ska jag mysa med familjen och se melodifestivalen .

Bilder.

                              

Av Sara Karlsson - 11 mars 2011 16:19

Tjosan (:

Ikv ska jag sova över med Sarah , Matilda   
Det ska verkligen bli askul , Emma kommer på kvällen , vi ska vara hemma hos Sarah   
Myyys fredag , det ska verkligen bli underbart .

Mår bättre idag än vad jag gjorde igår och iförrgår  då var allt typ skit eller vad man ska säga...  

Har inte så mycket mera att säga , snart kommer mamma hem då ska vi ta en promenad med hundarna .

Puss & Kram   

Juste , känndes superdupermega bra på matte provet idag , glad (y) 

  

 

cpbild på meeejj , men som jag brukar säga , bättre med bild än utan ! ;p

Av Sara Karlsson - 10 mars 2011 17:04

Är det såhär du vill att jag ska må , då har du lyckats jävligt bra ! 

  

 

Just nu mår jag inte så bra .

Återkommer när det är bättre igen ,

imorgon eller så.

 

kram !

Av Sara Karlsson - 10 mars 2011 10:59

Hejsan . 

Idag när jag vaknade hade jag jätte ont i huvudet och magen , hade inte sovit så bra inatt  , har vaknat rätt mycket inatt .

Så är hemma från skolan idag , men nu är det bättre , behövde vila upp mig känner jag!
Så imorgon blir det skolan , vägrar missa matte-provet det är så jobbigt att göra om efter alla andra .

Ska försöka komma ut en stund sedan behöver frisk luft ,

ska även äta lite nu !

Hadet bra .

bilder kommer senare idag tror jag .

Av Sara Karlsson - 8 mars 2011 15:33

Hej .
idag har det vart en seeg dag igen , börjar känna mig riktigt risig också , typ lite ont i halsen , fryser och jätte mega trött .

Så nu ligger jag här och vilar mig i sängen .

Den här veckan ska jag typ inte göra nåt , utom fredag för då ska jag vara med underbara kompisar , ska sova hos sarah och ha en liten tjejkväll .  
Och på lördag ska jag till allum med pappa och köpa mobil och så.

Mamma gör te åt mig just nu , tack ,

vi var ute och gick en jättemysig promenad förut i skogen med Mandy och Bella , båda fick gå lösa , jätte duktiga   

Kanske det är därför man är jättetrött ?

bilden är busig.

Puss & Kram    

Av Sara Karlsson - 7 mars 2011 22:04

Tjo.
jag vet inte vilken färg jag ska skriva med nu när jag har blått , men tog vit idag.
har inte gjort så mycket idag , gjort läxor , fixat naglarna , kladdat med smink  
hehe , imorgon ska jag och mamma , mandy och bella gå ut en lång promenad efter skolan , det ska bli mysigt   *Gillas*

aja,ska gå och lägga mig nu klockan är 22.08 , natti !  
2 bilder

 

Väldigt redigerade .

Hade bra ,puss  

Av Sara Karlsson - 7 mars 2011 11:51

Hej bloggen.
sitter i data salen och arbetar med en engelska redovisning som vi ska redovisa på engelska för klassen fredag v . 11 , ska snacka om New york .

Aja , ska sätta igång och jobba nu   
Hade bra (:

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards