ppopcoorn

Alla inlägg under juni 2011

Av Sara Karlsson - 8 juni 2011 22:53


  SUDDIGT & SER UT SOM EN KORV.
Natt

Av Sara Karlsson - 8 juni 2011 18:15

Tjo, härligt väder eller hur?
JA är mitt svar !
Dagen har varit seeg & tråkig , först skolan , sedan vart med Jocke & Linus , det var väl kul då men annars har dagen vart seg (A)
Gick en lång & härlig promis med hundarna , gött,det är så härligt att bara gå själv i skogen med hundarna och inte göra något , bara gå&gå.
UUUUHHHH , dem kommer inte sälja Dogshow på hermans foder längere , så får får börja med något annat till mandy & embla.
På fredag ska jag ,mamma, mormor & hundarna till stugan , det ska bli underbart .
Känner att jag skriver mycket :p
haha , har bara lust lix .
Nu blire att bada , härligt .
Puss.
Bilden är från när jag badade med hundarna !<3
  ÄLSKAR BILDEN , den är såfin;)
haha,glömm & dröm .

Av Sara Karlsson - 6 juni 2011 18:29

Gnägg sa hästen , grymt sa grisen , voff sa hunden och hej sa Sara .
Kul va ?  
30 grader har det vart i skuggan idag , underbart härligt *host*
Det är faktiskt för varmt ute, jag får ta och göra denna blogg roligare.
Har chillat hela dagen , badat men nu ska jag städa till hamstrarna och ta ut dem lite i det fina vädret.
Funderar på att skapa en ny blogg som kommer handla om djur & natur typ , hamstrar ,hundar & foton på blommor osv..  
Ny header & nya färger som ni ser , lite sommrigare , detta är bara tillfälligt menmen .

Imorgon börjar skolan , tisdag,onsdag , torsdag & fredag kvar, gött   
Sedan SOMMARLOV !
Ursäkta för bloggtorkan    
puss
tyvärr blir det ingen bild bara för att picnik cepar.

Av Sara Karlsson - 3 juni 2011 02:25

HEEEJ!  
Har varit så sjukt kul & flummigt med Lippa idag,
Vi har gjort massor så orkar inte berätta allt .
imorgon ska vi dra ner till sjön och bada , vi ska filma det så det kommer nog upp här på bloggen .
Just nu sitter vi och bloggar vi har 7 hundar här Pia, Nora , Idag , Tjorven , Bella , Mandy & Embla , otroligt mysigt !
orkar typ inte blogga så mycket idag .
Ni får nöja er med en film sålänge , puss !

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards