ppopcoorn

Alla inlägg under juni 2011

Av Sara Karlsson - 17 juni 2011 13:55


 
den söta/roligt /konstiga filmen är ifrån mig & emelie pusspuss

Av Sara Karlsson - 15 juni 2011 21:57

Dagen har varit lång & underbar , varit med kajsa .
Vi har spelat in en film hela dagen sedan redigerat & klippt den , dagen med kajsa avslutades genom att grilla hamburgare i trädgården ;f
Imorgon blire att gå till Netta och trimma Bellabus.
Bilder från allt med Kajsa kommer , I swear .
Sålänge får ni en dagens outfit bild ;)

  

byxor- gina tricot
t-shirt - my dog
tröja- cubus
/Sara , puss<3

Av Sara Karlsson - 15 juni 2011 01:01

Nu är klockan 01.01 , rätt coolt ,fast njä.
Ska snart sova , kajsa har redan lagt sig , ska göra det jag med.
Vi sover i husvagnen inatt igen , vi har sminkat oss , men ej inte så seriösa bilder, iaf så KOMMER dom upp på bloggen imorgon!
Jahopp,får ta å lägga mäj nuyh , så puss sålänge.
Stor bildbrist , jag beklagar sorgen :(

Av Sara Karlsson - 14 juni 2011 15:31

Tjo.
Underbar nag/natt med bästaste Kajsa , så sjukt härlig tjej är du!
Igår så chillade vi i husvagnen , busade med hundarna , kollade film ,gick ut klockan halv 2 i regnet med hundarna . mm..
Vi hade : Mandy , Embla , Bella , Pippi , Nora & Ida , underbara hundar är dem allihoppa! ;)
Idag har vi lagat mat , städat , vart ute med hundarna, duschat & nu ska vi dra till landvetter ;)
Yess ,imorgon ska vi även kanske med Netta till lager 157 & till kennel festival's :)
Puss & hej

Av Sara Karlsson - 13 juni 2011 12:53

Tjao!
Måndag idag då, underbart för det är sommarlov!
Ska kanske sova över med kajsa idag & förmodligen följa med till hennes häst Jafar ;) det blir underbart & mysigt.
Ska äta lite nu sedan ut med Bella , inte långt för hon haltade igår :(
Så ut lite & mest träna henne ..
Får sätta igång nu då,puss hej jag älskar dig.

Av Sara Karlsson - 12 juni 2011 20:06

Heej igen.
Nu har man kommit hem från underbara värmland.. inte kul om man säger så.
Helgen har iaf varit super skön , chillat, grillat , träffat goa släktingar , osv..
Sitter hemma och käkar pizza , hemgjort mhmhmmhmmm . :F
Har INGETatt skriva .
man sålänge får ni hadet bra .
Bloggar säkert mera imorgon, ska säkert träffa någon , puss.
  stugan 2010, 1 år gamml bild , who cares?

Av Sara Karlsson - 9 juni 2011 23:54

Heej!
Längesedan ? nä..
Gud jag är ju nästan kungen i bloggning nu ;p
Lite sent inlägg kanske ? Men det är okej sista dagen i skolan imorgon, ellerhur?
Åh, sommarlov .. men på något sätt kommer jag att sakna klassen & alla runt omkring . Jag vill inte få betyg ,jag vill gå kvar i 7:an , ett mycket bra år har det varit , lite mycket läxor menmen.
Nu är klockan 00.00 :o
Jag tycker inte om den tiden , vet inte riktigt varför , man på något konstigt sätt.
Aaaaaaaaaaaaaaaahjop , ska nog lägggga miiiig nuuuuu ;d
STAVA kan MaN ocKså ,Bra DeT :D:D::D:D:D:D
boofofoofkejcbwksn,flumm ? nääädå
Puss

Av Sara Karlsson - 9 juni 2011 13:55

Heej!
Kolla , jag är social   
Idag har det varit en sådandär seeg dag liksom , tråkig ..
Vi städade i skolan & sedan kollade på fotboll , lärarna vs 9:orna , Grattis 9:orna till vinsten !
Ska åka till landvetter halv 4 och möta mamma & så ska vi handla lite och sånt.
Imorgon är det skolavslutning , vet inte vad jag ska ha på mig , ska liksom dansa så har ingen aning .
Snart ska jag packa för vi åker ju till stugan imorgon ,sjuktmysigt !  
Åh,himla mysigt asså , det regnar ute , underbart ,det är såntdär skönt regn också.
Orkar inte skriva , har ändå saker att göra, bara att sätta igång liksom .... 
Puss&heej<3
 

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards