ppopcoorn

Alla inlägg under juni 2011

Av Sara Karlsson - 21 juni 2011 00:32

 
Gula Converse fått lätt hiss från mig , sjukt snygga & gullt inte jättemånga som har den färgen på converse,åh vill ha :3
 
Uhh , dehär skorna får lätt diss från mig , vettefan vad dom ser ut som?
Och vem vill ens visa sig i sådanna skor?
Visst kanske lite tyfft att ha som prydnad hemma , men aldrig i hela mitt liv skulle jag villa sätta på mig sådanna?
DISS till 100 %
 
Dom här skorna får hiss ifrån mig faktiskt, tycker dom var coola , kanske inte skulle sätta på mig själv men ändå liksom , tänk och bara ställa i hyllan , ifalldom är glas :F åhh,hiss från mig.
 
Diss , jag gillar inte sådanna skor , det ser ut som jesus skor eller något?
Har för mig herkules har sådanna skor på filmen ?!
Nä,dom gillas inte från mig .

Av Sara Karlsson - 20 juni 2011 13:39

Gomorron allihoppa små grisar,hoppas ni sovit gott :)
Nu ska jag och Kajsa äta frukost och sedan drar hon till Jafar & jag till gbg med mumma!
SHARÅ , thihiih.   Det regnade STORT i morse , puss!

Av Sara Karlsson - 19 juni 2011 17:04

Heej!
Det regnar ute,mycket kärlek till det asso(A)
Ska snart dra ut & gå skit långt i regnet, bara gå & gå och gå , Embla får såklart följa med :p
Sedan ska jag dammsuga & tvätta golven för har lovat att hjälpa mamma.
Ska inte göra ett skit mera idag,chilla som bara den.
Juste,om någon vill sova över & kolla film , messa:)?
Hade vart kul att träffa någon , ni kan ju mitt nummer , så messa eller nått.
Puss,<3   
5 saker om mig du kanske inte visste?
1.Jag älskar lösnaglar med sjukt jobbigt att sätta på dom och hitta dom som hör ihop.
2.Jag tycker randigt är sjukt snyggt på kläder.
3.Jag älskar att vara ute och gå och lyssna på musik i regn.
4.Stugan är den bästa platsen på jorden,
5.Jag älskar flummiga tjejkvällar när man bara flummar och har ff.
<3  

Av Sara Karlsson - 18 juni 2011 21:35

              egopic vet,men dom andra kollade på en sugigt dålig film som EMMA hade med.

Av Sara Karlsson - 18 juni 2011 17:11

Hellu. En underbar dag i skara har jag tillbringat med undarbara Pappa! Ställt ut Floprym Jennifer Lopez och Festival's Rosamund. Det gick okej , Rosa kom 3:a i sin klass med bra kritik. Bella kom 2:a i sin klass med mycket bra kritik. Det var inte hp eller excellent , men skulle tro att båda nog fått det om det hade varit det . ;) Sedan tog vi ett varv i Skara och käka lite på Mc Donalds,yummie! Försökte få pappa att åka till ÖoB och köpa kläder så man klarar sig och sedan åka till mormor,men inte.. han skulle hem ;p Sedan blev det att lämna Rosa och nu sitter man här och ska ladda upp lite bilder.
Puss& Kram
                            

 Fotograf:Roger Karlsson

Av Sara Karlsson - 17 juni 2011 23:32


Det är bara till dig, tror du vet vem du är, inte Filip utan en annan , vill inte säga namn , men du kanske kan gissa själv?!
Förslåt..
jag älskar dig <3

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards