ppopcoorn

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sara Karlsson - 20 augusti 2011 14:56

Hej.
Är med Filippa, hon har sovit hos mig inatt, det har vart jätte mys.
Kollat skräckfilm,myst med hundarna, flummat och pratat och allt detdär..
Sjuktmysigt iallafall, skräckfilmen hette "Drag me to hell"
Vi sommande sju, innan dess så gjorde vi en musikvideo till låten Do you wanna be my fjortisboy. haha,såå otroligt seriös, den kommer nog upp på bloggen någongång typ.
En natt till med bästis , det blir mys. men fyfan vad äcklig husvagnen är, sängarna är fulla med chips&dipp, dricka och allt sånt x(
Nu ska vi äta frukost.
Så hade grymt, puss..
  
oseriös.
btw, är så suuuuuuuur ,
min dator har pajat.
fuuuuu.

Av Sara Karlsson - 16 augusti 2011 22:26

Hej och hopp!Det var jätte kul på ringträningen idag, tränade med Lotta,Lorry, Kanuten,Jackson , Nelson och någon annan valp, kommer ej ihåg hans namn.Det gick jätte bra med allihoppa , övede på att gå utställning ställa upp med mera, Så nu till veckan ska jag få träna Jackson, det ska bli sjukt kul.Ska ställa han i sjövik!Hel goa valpar var det jag tränade med idag.Stort hund intresse kan jag ju säga att jag har!Ska även lära Sarah utställning och hon ska börja med en liten barn med hund!Men ni får ha det bra så hörs vi,kram!

Av Sara Karlsson - 16 augusti 2011 12:24

Tjaoo   
Idag blire att plugga och sedan åka med Annette och ringträna med hennes valpisar, mys.
Mamma kommer hem ganska snart tror jag ialla fall, då får hon hjälpa mig med pluggandet och så!  
Sitter i min onepeace , älskar den 599 kr är fett värt köp för denna.
Ni kan få bild och så någon dag , vart den kommer ifrån... osv.
Ska snart äta frukost , klä och sminka mig!
Eftersom jag ska iväg senare och kanske kommer gå ut tidigare.
Kul inlägg , right?
Nä ska faktikst inte tjata mera, ska fixa mig nu.
PUSS<3
  Lonesöt på bilden!

Av Sara Karlsson - 15 augusti 2011 22:20


  Menade fondation-155 kr,
puss,hadet.

Av Sara Karlsson - 15 augusti 2011 00:13

Nu är sommarlovet snart slut och vi börjar 8:an!
Det betyder betyg och mycket läxor och det sägs vara tuffmatch i 8:an.
Men jag ska klara det.
För jag tänker fan bli något när jag blir vuxen och ska skaffa jobb jag tänker bli något jag tycker är kul och verkligen trivs med , tex: jobba med hundar.
Visst, kanske kommer dö för att vi kommer ha så mycket läxor, men right vi blir det vi vill och så.
Så jag tänker inte ge upp, när jag slutan 8:an ska jag ha minst 5 mvg och flera vg, okej och man har något g tex i matte och fysik , som jag inte fattar något i?
Men inga IG!
I go for it , and do it.
Alla kan kalla mig tönt , pluggis, osv, men det är bara tufft att vara duktig i skolan , så nu jävlar.
häm , hoppas jag klarar't.
caio.   jag står för den jag är och för det jag gör!

Av Sara Karlsson - 13 augusti 2011 14:17

---> Ica.
efter det, bullbak?

Av Sara Karlsson - 13 augusti 2011 00:30

    
I'm hot your not ;)
ägd, bloggar mera imorgon .

Presentation


Hellu!
Jag är en glad tjej på 14 höstar. Bloggen handlar om min vardag.
Hope u like it ♥

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag färga eller slinga mitt hår?
 FÄRGA ♥
 SLINGA ♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

                 


Ovido - Quiz & Flashcards